2e kindje

hoi
ik heb dat ook een tijdje gehad een paar maanden geleden mijn dochtertje is nu 21 maanden en ik hoop 13 okt mijn nod dag te hebben dat moet heb een mindere periode achter de rug door een operatie die ik moest ondergaan ben nu weer aan de beterende hand en ga er voor
je moet er toch voor jezelf uitkomen dat kan niemand voor je doen
ik denk dat het er ook mee te maken heeft wat je te wachten staat dat weet je bij een tweede maar ja elke zwangerschap,bevalling en kraamtijd en vooral de tijd erna is verschillend ik laat alles of dat probeer ik haha maar op me af te laten komen ik heb er iniedergeval erg veel zin in hopen dat het gelukt is voor mijzelf en iedereen hier op dit forum succes met overdenken
groetjes 28012005 is trouwens de geboorte datum van mijn dochtertje mijn trots haha

hoi brenda

ik weet net een paar dagen dat ik zwanger ben van ons 2e kindje, mijn dochter is nu 20.5maand. ook wij ( ik vooral) hebben een tijd lang getwijfeld niet over Of want dat stond al vast,..ik moet er niet aandenken die hele ervaring maar 1x mee te maken + dat ik een kindje alleen toch wel erg alleen vind. toen ze 19 maanden was zijn we er weer voor gegaan en het was meteen raak, natuurlijk ben ik harstikke blij maar heb af en toe nog steeds gemengde gevoelens,..hoe gaan we het allemaal doen,..hoe ga ik boodschappen doen,..hoe doen we ooit nog een uur ons ogen dicht,... ook heb ik heel erg het gevoel afscheid te moeten nemen van het babytijdperk van mijn dochtertje, het constant samen zijn, misschien klinkt het raar maar daar heb ik het best moeilijk mee.

maar ik vertrouw erop dat alles goed komt,..van ons nieuwe kindje zal ik meteen net zoveel houden en dat is toch wat telt,..dan komt alles wel goed!

veel succes met je beslissing,..bedenk alleen wel dat Alles in het leven 2 kanten heeft,..en welke kant je ook kiest uiteindelijk gaat je leven zich heus wel naar die keuze aanpassen.

liefs janneke

Terug
Bovenaan