2e kindje?

Dat vragen van de omgeving waar nummer twee blijft herken ik ook heel erg. Onze dochter wordt volgende week 2 en ik krijg de vraag geregeld op mijn bordje. Ik vind het erg vervelend. Ik ben er zelf al veel mee bezig en die mensen hoeven zich er echt niet mee te bemoeien, dat is prive. De wens voor een tweede is bij mij heel groot, maar mijn man twijfelt nog. Onze dochter kan af en toe heel veel energie van ons vragen en hij moet er niet aan denken dat er nog zo'n energievretertje rondloopt. Ik kan wel zeggen dat nummer een dan alweer een heel stuk groter is. Maar zijn twijfel bestaat nog. Ik ben er veel mee bezig, mij zus is zwanger, vriendin is zwanger, het lijkt wel of heel de wereld zwanger is. Ik vind de onzekerheid erg moeilijk en dat kost me veel energie.
 
Hoi alie

Qua situatie zitten we bijna het zelfde, ook ik werk full-time en mijn man 10 uur perweek. dat is op tijden dat ik thuis ben, dus financieel kost het niets extra. We hebben geen oppas ofzo nodig. Onze 2e is op komst, als alles goed mag gaan over 3 wk. Als 1e wil ik zeggen doe wat je zelf wil, en niet wat je omgeving wil. Zelf heb ik 5 broers en een zus. En ook wij hadden maar 3 slaapkamers( dus een meidenkamereen jongenskamer en de kamer van me ouders), dus stappelbedden. We zijn allemaal volwassen nu en hebben allemaal een eigen gezin. Ik zou me familie voor geen goud willen missen. Ik denk dat de band hechter is, omdat je veel deelt. Maar niemand kan jullie zeggen wat verstandig is, dat moeten jullie samen beslissen. Ik hoop dat we nog horen wat jullie uit eindelijk doen. suc6 ermee.

Liefs Bea
 
Terug
Bovenaan