2e kindje?

Hier is de beslissing aarzelend gevallen...
Naar alle waarschijnlijkheid zullen wij van de zomer weer gaan proberen voor een 2e kindje.
Maar jah... haha kan zo ook weer ander worden als het daadwerkelijjk zomer is, eerst zei ik; als Daniel 1 jaar is toen werd het anderhalf en nu maar vooruitgeschoven naar 2,5 haha
We hebben nu echt serieus afgesproken om het van de zomer te proberen.

Liefs Marina

Ik ben inmiddels zwanger van de 2e.
ben morgen 28 weken heen en ben in maart uitgerekend.
vind het heerlijk om weer zwanger te wezen!! al loop ik al wel bij de fysio voor de bekken.

groetjes lenie

@MJ, effe inbreken hoor, sorry!
Klopt het dat ik me kan herinneren dat toen wij serieus nadachten over een 4e kindje jij (jullie) dat toen ook deden maar er nog niet uit waren?Staat me iets van bij...jij hebt 3 jongens en wij toen 3 meiden...Ik was wederom in 1 maand zwanger en Luka is inmiddels alweer 10 weekjes oud.
Maar wat ik zeggen wil, ontzettend leuk dat jullie eruit zijn dat er nog een kindje komt!
Het blijft toch telkens een grote beslissing, ik ben nog altijd erg trots dat wij het redden...ik werk nu niet, 4 kids, hypotheek, 2 auto's....En manlief heeft een verantwoordelijke baan van 60 a 70 uur per week waardoor overdag vrij veel op mijn schouders neer komt.Maar ben heel blij dat we uiteindelijk toch voor een 4e kindje hebben gekozen!
Succes jullie allen mama's, dat jullie maar onwijs snel zwanger mogen worden!!!!!
Groetjes Roos.

Hallo Allemaal,

Reneke wat leuk dat je het onderwerp weer boven aan hebt geplaatst, het is anders iedere keer zo zoeken..
Leuk dat je vriendin zwanger is!! Ik snap dat het dan meer gaat kriebelen een vriendin van ons is ook 6 wkn zwanger dus nu wil ik helemaal.
Wel vervelend dat je ei-sprong net op vakantie is... kun je geen oordopjes laten aanmeten voor myrhte hihihi!!!

Ik had dus afgelopen zaterdag ongi moeten worden maar ben het vandaag nog steeds niet... Ik heb al twee keer getest maar het is toch steeds "Niet zwanger" heeel irritant want ik weet niet waar ik aan toe ben nu. Ik ben nooit later ongi, meestal zelfs een dag eerder. Dus ik snap er nix van.

Maarja ik kan niet meer doen dan wachten dus dat ga ik nu dan ook maar doen... ik word alleen een beetje gek van die onzekerheid... en manlief word een beetje gek van mij... ik zeg namelijk om het aantal uur dat ik nog steeds niet ongi ben geworden hihihi.... Hij vind dat ik gewoon nog maar eens een week af moet wachten maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan..

nou tot snel

groetjes karen

Hoi Roos,

Dat herinder je je goed, alleen is de keus nog steeds niet gemaakt, wel hebben we de "deadline" opgeschoven, we wilde het liefste voor de 2e verjaardag van de jongste aan een evt 4e kindje beginnen, maar dat halen we niet aangezien dat over 4wk al is.
We zijn nu zover dat we zoiets hebben van we geven het nog een jaar extra, we zouden allebei dolgraag willen, maar financieel zou het op dit moment nog niet helemaal verantwoord zijn en aangezien we ook gelukkig zijn met 3gezonde mooie mannen is dat voor ons wel een belangrijk detail, zeker de eerste 2.5jr zou het te zwaar zijn met een 4e omdat ik niet wil werken zolang de we een kindje thuis hebben overdag, als ik dat wel zou doen zou het wel kunnen, maar dat is een keus die we jaren geleden hebben gemaakt en daar wil ik en mijn man ook niet vanaf stappen, trouwens met alle respect naar werkende moeders toe!
Dus misschien als we de staats loterij winnen(al hebben er al meerdere een optie daarop genomen,,haha) of er financieel verandering komt komend jaar! (die kans is er, maar we doen niks tot het zo ver is, ja wel oefenen natuurlijk,,haha)
Maar bedankt voor je intresse, vind ik erg lief!
En ik kan me voorstellen dat je heel gelukkig bent met jullie 4e kindje erbij, al is het soms zwaar,,geniet ervan!

Gr MJ

hey reneke,

Spannend zeg dat jullie er weer voor willen gaan!
echt leuk. wij zijn ook al bezig en zou zondag ongesteld moeten zijn geworden maar ben het nog steeds niet. nu dus 4 dagen over tijd!
dus we wachten rustig af! haha heb nog geen test gedaan. maar ga ik wel doen als volgende week nog steeds niks is gekomen.

Groetjes, Christien

Terug
Bovenaan