2e kindje?

Hey dames,
Ten eerste ben ik erg benieuwd hoe het met de zwangere mama's gaat! Volgens mij rond mei/juni uitgerekend?
Verder vroeg ik me af wanneer en of de andere mama's al aan een 2e (of 3e) kindje denken.
Tymo is nu 15 maanden en we genieten enorm van hem. Natuurlijk worden we ook af en toe gek van hem haha. Wel hebben we al bedacht vanaf wanneer de anticonceptie weer aan de kant word gegooid. Nu nog niet dus, maar ik ben enorm benieuwd of het ons weer gegund is om zwanger te raken en nog een gezond kindje op de wereld te zetten.
Nou ben benieuwd hoe jullie gedachtes hier over zijn!
Liefs,
Mar
 
hoi hoi,

idd,alweer bijna uitgerekend!!! nog 6 weken!
spannend weer hoor!!

ik ben ook heeel benieuwd wanneer de andere mama's aan een 2e of 3e denken! hahah
 
Nee, deze mama niet hoor. We hebben nu twee lieve en gezonde kindjes en voor ons voelt het compleet. Twee jonge kinderen is heerlijk en we zijn er super gelukkig mee. Wel zijn we 's avonds echt moe. Het zijnook wel echt tropen jaren, vooral toen de jongste nog een baby was en de oudste net twee.......
Nee, het is voor ons echt goed zo!
 
Nog maar zes weken, jeetje dat schiet alweer op zeg! Gaat de zwangerschap voorspoedig?
Kan me goed voorstellen dat het met 2 jonge kinderen heel druk en vermoeiend is!
Als het allemaal wil lukken, willen wij ook graag twee kindjes. Maar aangezien mijn zus vorig jaar bevallen is van een tweeling, hou ik ook erg in mijn achterhoofd dat twee keer zwanger, toch drie kindjes kan betekenen haha. Ik ben dus benieuwd wat de volgende zwangerschap ons gaat brengen. Eerst maar eens gaan kijken of het gaat lukken om weer zwanger te worden.
Mamavanlizzy, heel veel succes met de laatste loodjes! Ik vond de laatste drie weken vooral erg pittig!
Hopelijk krijg je een heel gezond en mooi kindje erbij!
Liefs,
Mar
 
Hallo dames,

Ik moet nog 2,5 week tot de uitgerekende datum.
Alles gaat tot nu toe super goed, in tegenstelling tot bij de eerste. We hopen dat ik deze zwangerschap tot het eind kan uitdragen, maar daar gaan we wel vanuit gezien we al bijna op het eind zijn.

Hoe gaat het verder met jullie inmiddels peuters??

Groetjes Ingrid
 
Nog maar 2,5 week, spannend hoor!
Met onze kleine man gaat het goed. Helaas moet hij 3 juni onder narcose, zijn neusamandelen gaan eruit en hij krijgt buisjes. Gelukkig vond de KNO arts het na 4 dubbele oorontstekingen, een keelonsteking en vanaf september al verkouden zijn ook wel welletjes. Nu hopen dat hij er ook van gaat opknappen. :)
Verder is hij de laatste tijd ontzettend uitdagend en driftig dus we hebben onze handen vol aan onze kleine man. Ondanks dat genieten we nog steeds enorm van hem!
Heel veel succes met de bevalling!
Liefs,
Mar
 
Hallo! Onze dochter Fiene is van 6 januari 2010 en begint al een grote meid te worden. Aan een tweede kindje denken wij nog niet echt om meerdere redenen. Wij hebben beide een nieuwe baan en zonder vast contract van mijn kant beginnen we er niet aan, daarnaast wordt een volgende zwangerschap erg spannend, ik zal dan minimaal 9 maanden lang heparines moeten spuiten en aan de bloedverdunners ivm een longembolie na de eerste zwangerschap.....
 
Terug
Bovenaan