2e kindjes minder snel zwanger

@Lewis   Ja ik gebruik sinds 3 maanden de digitale ovulatietesten van Clearblue. En ik ben net 30. Dus nog even wachten voor we naar de huisarts gaan. 

Blij dat ik niet de enige ben... 
Ik duim voor jullie!! 

Hier ook inplafanon eruit gelijk de volgende maand zwanger toen ik bevallen was 8 maanden later zwanger van nummer 2 was trouwens onverwacht hoor. Helaas met 11 weken een miskraam heel veel verdriet van gehad en nu zijn we 4 maanden bezig ik begrijp het ook niet want we zijn beide vruchtbaar ik heb echt het gevoel dat het door de vaccinatie komt en 5 maanden geleden was mijn miskraam. Ik gebruik ook ovulatietest en nog steeds niet zwanger.

Balen is het he...ik begin er ook steeds meer moeite mee te krijgen. Waar is iedereen in de cyclus? Ik moet rond volgende week donderdag of vrijdag ongesteld worden (hopelijk niet maargoed voel precies 0 dus heb weer weinig hoop)

wat super balen meid zijn jullie al lang bezig om zwanger te worden?
het is elke keer een teleurstelling he ik weet er alles van. wij zitten in ronde 4 bij mijn zoontje was ik gelijk zwanger snapm er niks van. ik heb in juli nog een miskraam gehad dat was heftig hoor. nu  19 januari mijn nod maar ik ben er totaal niet mee bezig deze maand. voelt wel goed moet ik zeggen.

Wat heftig een miskraam.. in welke week ging het mis? We hebben nu 4 rondes gehad. Deze laatste ronde met ovulatietesten gewerkt dus echt zeker weten op de juiste dagen geklust. Bij mijn eerste zoontje ging het idd super snel, was meteen zwanger. Heb zoveel onzekerheid dus ook nooit gevoeld. Vind het zo heftig!
Wat fijn dat je er nu niet zo mee bezig bent! Hoe heb je de knop om kunnen zetten? Ik hoop met jou mee!

Terug
Bovenaan