2e menstruatie na bevalling heel heftig

<p>Hoi hoi allemaal</p><p>Wie herkent t.. dat je 1e of 2e menstruatie na je bevalling enorm heftig is?? Ik ben 3 mnd geleden bevallen. Een maand geleden had ik mn eerste menstruatie.. deze was nog vrij licht.. wel een weekje gevloeid enz maar niet zo hevig.. deze keer.. de 2e keer dus, ben ik echt heeel hevig ongesteld. Alsof ik net ben bevallen! Ik blijf verschonen en er zitten ook allemaal klontjes in enz. Mn bevalling was gewoom goed gegaan en rustig. Dus denk niet dat t achter gebleven resten zijn daarvan. Wie herkent dit? Ik kan niet eens even weg ofzo zo erg is het namelijk.</p>

Ik had dat ook bij de eerste 2 menstuaties.. Kon het kraamverband gewoon weer er bij pakken en idd iedere 2 uur verschonen 
Bij mij ging het vanaf de 3e keer beter en werd het meer normaal 

[quote quote=10290405]Ik had dat ook bij de eerste 2 menstuaties.. Kon het kraamverband gewoon weer er bij pakken en idd iedere 2 uur verschonen Bij mij ging het vanaf de 3e keer beter en werd het meer normaal[/quote]
Dat heb ik dus ook!!! Kraamverband er zelfs weer bij ?

Hoi
Ik heb een keizersnede gehad 2 1/2 maand geleden en zit nu in mn 2e menstruatie en die is ook heel heftig en verlies verl bloed en stolsels.

weet niet aan wat het ligt hopelijk wordt het snel normaal

Hier ook! De eerste viel mee maar de tweede was lang en heftig qua bloedverlies. De derde zit er nu ergens aan te komen dus hopelijk valt het nu weer mee...

Ohhh meerdere dus. K maakte me echt al een beetje zorgen dat t zoooo heftig was... na mn 1e bevalling had ik dit helemaal niet..

Hier ook bij de 2e-3e.. daarna werd het langzaamaan minder. Nu 6 maanden verder en het is weer redelijk 'normaal '. 1x op mn werk was het zelfs zo heftig dat ik het ineens voelde stromen..Gelijk naar de wc maar ik was al doorgelekt en moest naar huis voor een schone broek.. zo erg! Dat was mijn 3e menstruatie na de bevalling, in mn eerste werkweek na mn verlof :( 

[quote quote=10290495]Hier ook bij de 2e-3e.. daarna werd het langzaamaan minder. Nu 6 maanden verder en het is weer redelijk ‘normaal ‘. 1x op mn werk was het zelfs zo heftig dat ik het ineens voelde stromen..Gelijk naar de wc maar ik was al doorgelekt en moest naar huis voor een schone broek.. zo erg! Dat was mijn 3e menstruatie na de bevalling, in mn eerste werkweek na mn verlof [/quote]
Oh noooo ! Hoop zoiets dus echt niet mee te maken..

Terug
Bovenaan