2e menstruatie na bevalling heel heftig

Ik ben inmiddels al zo'n 6 of 7x ongesteld geweest maar het is iedere keer echt heel veel! Als ik gewoon ga plassen moet ik wel 5x nieuw papier pakken om het 'droog' te krijgen. 
Ben inmiddels 2x bij de huisarts geweest ivm de pil en zij gaf ook aan dat dit normaal is.  De baarmoeder is groter dan voor de zwangerschap dus er is meer oppervlakte waar zich het bloed kan vormen. .  Zou wel steeds minder moeten worden. Baarmoeder blijft dus nog krimpen .. 
Totdat je opnieuw zwanger wordt.. haha?

Zo ging het bij mij ook. Eerste keer viel echt mee. 2e keer was vrij heftig en ben toen ook een paar keer doorgelekt.. echt vreselijk! Wel blij dat mijn menstruatie zo snel al weer op gang kwam

Ik ben nu 2 keer ongesteld geweest, bij mij is het juist rustiger dan voor de zwangerschap. Het bloedverlies is wel vergelijkbaar, maar ik heb helemaal geen buikpijn meer en voorheen altijd een dag of 2 flinke krampen. Ik hoop dat dit zo blijft, maar aan jullie verhalen te lezen kan het ook de 2e of 3e keer alsnog erger worden....

Heel herkenbaar dit! Je voelt het stromen en moet dan direct weer verschonen. Normaal maandverband is niet voldoende. Ik voelde me weer net een puber, hahaha.
Derde en vierde menstruatie zijn weer heel anders. Paar dagen oud bloed, dan een dag wat heftiger en dan weer afbouwen. 

ik ben toch altijd al heftig ongesteld , dus als ik ongesteld ben dan draag ik altijd al dikke tampons en een groot maandverband in mijn slip, , maar de eerste keer na mijn bevalling moest ik echt het nog weer het kraamverband er bij pakken en moest ik ook nog bij kopen , want het duurde ook abnormaal lang . gelukkig ben ik nog nooit doorgelekt , want als ik ongesteld ben draag ik toch altijd slipjes met een kunststof kruisje . die heb ik altijd klaar liggen en daar heb ik er ook altijd 1 van bij me 

Terug
Bovenaan