2e menstruatie na miskraam?

Hallo,
Ik heb 2 maanden geleden een miskraam gehad. Na 37 dagen kwam mijn 1e menstruatie. Het is nu inmiddels al weer dag 35. Komt een 2e menstruatie na een miskraam meestal al weer na een dag of 28. Of is dit normaal.
Wie kan mij helpen.
Veel sterkte allemaal

hoi, helaas heb ik ook geen antwoord maar ik heb wel precies hetzelfde.
15 maart miskraam, 17 april ongesteld, en nu nog niets. Ik baal ontzettend en voel me gefopt door mijn lichaam. Test is negatief, maar ik heb nog hoop dat mijn ei misschien later is geweest en ik dus te vroeg heb getest? Sterkte, maar ik denk dat het normaal is helaas

hoi,
lastig he? Wanneer heb jij die test gedaan? Ik zit te twijfelen of ik er een zal doen. Ben bang dat ik morgen toch opeens ongesteld wordt. Ik hoop voor jou dat je inderdaad te vroeg getest hebt.

hoi, ik testte dus afgelopen zondag, eervan uitgaande dat ik een cyclus heb van 27 dagen (wat ik had voor de miskraam).
Ik zit dus nu op dag 32 en nog niets. Ik voel wel van alles en mijn gevoel is sterk, maar dat zegt geloof ik niets. Veel rugpijn, tepelpijn, maar ook een trekkerig gevoel in mijn buik, dus het zit er wel aan te komen. Wil graag opnieuw testen maar heb mijzelf voorgenomen dit pas zaterdag te doen als het uitblijft.
Jij al wat? ik laat het je wweten hoor.
Sterkte

dag 32, en dan toch wel ongesteld geworden. Jammer maar ook wel weer een opluchting. ik ga er dus nu vanuit dat het wel weer even zal duren voordat ik weer zwanger zal zijn. Voordat ik mijn 2de zoontje kreeg was ik ook onregelmatig, en het heeft toen een jaar geduurd. Ik ben nu nadat ik gestopt ben met de pil, inclusief de miskraam na 3 maanden, een jaar bezig. Ik hoop gewoon niet dat het weer zolang al duren. Gelukkig heb ik 2 prachtige jongens rondlopen die mij bezighouden, want anders wordt het echt een obsessie.
Heb jij je menstruatie al gekregen of heb je durven testen? Ik hoop dat je nog niet ongi bent en het raak is voor je. Succes en sterkte met alles.

Bij mij kwam het ook een week of wat later. Had ook gevoelige borsten, maar ook pijn in mijn onderbuik. Hopen dat je toch zwanger bent, helaas, werd gewoon ongesteld. Je zit dus niet automatisch in je normale cyclus.

Terug
Bovenaan