2e menstruatie na miskraam?

Na mijn miskraam is mijn cyclus flink overhoop gehaald, was altijd stipt 35 dagen wat natuurlijk al lang is. Toen de eerste menstruatie 40 dagen (ik dacht dat zal wel normaal zijn maar had stiekem toch al wat hoop zou ik een van die weinige zijn waar het meteen weer raak is... helaas) de tweede menstruatie duurde zelfs 44 dagen. Waneer gaat het nu allemaal weer normaal functioneren vraag ik mezelf af, volgens de arts is alles goed????? Goed is dit normaal dan? Ik ben het zat om telkens zolang te moeten wachten, en zou willen dat alles weer normaal ging functioneren maar helaas heb je dat niet zelf voor het zeggen.

Hoi
Ik was de Anoniem van de 1e reactie. Inderdaad toch ongesteld geworden na 35 dagen. Was niet zo erg teleurgesteld. Wil het toch proberen nog even uit te stellen. Het spijt me voor je dat je ook je o.g. hebt gehad. Veel succes de volgende periode!
Groetjes

Help!

Ik heb 15 maart een abortus gehad en werd 14 april ongesteld maar heb nu dus 2 weken erna weer bloed verlies! Is het vreemd dat ik weer bloedverlies heb? Wordt ik over 2/3 weken weer ongesteld?!

Terug
Bovenaan