2e naam

Hoi

M,n oudste dochter (8) heet ,
Lela = Van een iraanse zangeres overgenomen
Nahid = Moeder van m,n man
Jantje = Mijn moeder

M,n Jongste dochter (4) heet,

Darja = zelf uitgekozen
Roefina = Mijn vader

M,n zoontje (10 mnd) heet

Milad = zelf uitgekozen
Asad = M,n man z,n vader ... is overleden toen m,n man 4 jaar oud was

Groetjes van Anna Amalia , Naar m,n oma vernoemt
Inmiddels alweer 4 jaar overleden

Onze Rik heeft geen (doop)namen verder. Ik heb ze niet en mijn vriend ook niet. Beide zijn wij wel gedoopt trouwens! Wij hebben bewust gekozen om geen namen erbij te doen en ook bewust gekozen om niet te dopen. Maar vind het mooi om die van jullie allemaal te zien!

Liefs Saskia
mv rik 04-07-07

Mick is niet gedoopt maar heeft wel 2 namen Mick Menno.
Vernoemd naar mijn overleden broer Menno. Hij is op 19 jarige leeftijd overleden.
Wel aan mijn ouders gevraagt of dat niet te pijnlijk was maar zij vonden het super.

Groetjes Jiska

Hai,

Mette heet Mette Nina vernoemd naar mijn moeder die Ina heet.

X ing

Hai.

Lune heet voluit Lune Julia. Lune hebben we zelf uitgekozen en Julia is naar mijn oma-oma. De oma van mijn vader.

Groetjes Jolien

Mijn oudste heet Hjerre Jonathan. Zijn roepnaam is Hjerre. Wij wilde onze niet vernoemen, maar wel dezelfde initialen geven als zijn vader en opa. ( Hendrik Johannes) Mijn man heet Harrie en toevallig kwamen we er later achter dat Hjerre waarschijnlijk ook Harrie betekent...hahahaha.

Elize heet Elize Naomi. Ik vind deze twee namen vreselijk mooi en ik weet dat mijn oma Naomi uit de bijbel zo mooi vind, ze heeft er ook een schilderij van gehad. Ik zelf vind het ook een schitterend verhaal en aangezien ik als tweede naam wel een ' moderne' doopnaam zocht was de keus snel gemaakt.

Groetjes Hanneke

onze zoon heet voluit Djurre Janko.
hij is vernoemd naar mijn broertje, die overleden is toen hij twee weken oud was(in 1986). en z'n tweede naam Janko naar mijn vader.
overigens is djurre ook nog een friese naam.

groetjes marianne. mama van djurre,06-08-2007.

Ruben heet voluit Ruben Michel....naar z'n vader, opa, grootvader en overgrootvader vernoemd!

Terug
Bovenaan