2e prik

Ook hier gaan we gewoon de 2e prik halen, Daniel was de vorige keer wat bang door al die huilende kindjes om hem heen maar vond de prik zelf niet zo erg, ben dus heel benieuwd wat zijn reactie is als we de hal binnenkomen,

Liefs Marina

IS HET IEMAND OPGEVALLEN DAT NA DIE VACCINATIEWEEK ER BIJNA TOT GEEN NIEUWS OVER DE MEX GRIEP KOMT?????

Behalve dat gaan wij het wel doen. Wie A zegt moet ook B zeggen denk ik. Maar ik heb er wel spijt van. Ze bleven die week er een hype van maken omdat ze nu zoveel ingekocht hadden en die kwijt moesten, maar die piek is nooit geweest....

Het is mij zeker opgevallen wat jij zegt, Irene. Je hoort er nu veel minder over. Ik kreeg ook al een beetje de indruk dat ze van al die vaccins af moesten. En nu dat dus zo is, lijkt het geen nieuwswaarde meer te hebben.... Wat niet wegneemt dat iedereen doet wat hem/haar het beste lijkt, hoor. Maar qua media betreft komt het dus ook zo op mij over.

Woensdag krijgen Emma en Renske weer een prik. Bij de vorige prik helemaal geen reactie gehad, en niet gehuild. Ik hoop dat het weer zo goed gaat.

hoihoi
tja wij gaan woensdag wel de tweede halen (nou ja man lief mag gaan hihi)
maar ik hoop wel van harte dat ze deze keer niet zo ziek wordt (pffff 5 dagen hoge koorts)
maar de twijfel is bij mij nog steeds niet helemaal weg ik heb nog steeds een dubbel gevoel

Hey meiden,

Ons mannetje heeft vandaag ook weer de prik gehad. Hij had het door en zei al nee, nee, nee en die vrouw maar praten tegen m'n zoontje, dus ik van prik nou maar. Grrr, dus toch een paar traantjes meer door de onhandigheid van de prikker.

Toen meneertje eenmaal een lege ballon in handen had was alles weer over en rende op de clown met volle ballonen af, geweldig dat voelde goed!

Liefs Lientje

Terug
Bovenaan