2lingwagen of toch niet?

A

Anoniem

Guest
hee meiden

heb ff jullie raad nodig
zoals de  meeste weten ben ik weer in verwachting en mijn meiske karlijn is nu 13 maanden
als de baby moet komen is karlijn 19 maanden
is het verstandig om een 2lingwagen aan te schaffen of zou dat niet nodig zijn?
zou graag ervaringen van andere mamma's horen en hun mening met 2 kindjesonder de 2 die vrij snel achter elkaar gekomen zijn

groetjes maurilla mamma van karlijn 4-3-08 en van ukkie verwacht op 23-10-09

Hey hoi,

Ik zit met hetzelfde "probleem". Ik ben in Juli uitgeteld Jordy zal dan 16/17 maanden zijn. Heb er ook aan zitten denken, maar hier zal het waarschijnlijk een kiddy board worden voor Jordy... Misschien voor in het begin wel een draagzak voor de baby. Ga die eerst van een vriendin lenen kijken of dat werkt. Als ik zo een paar maanden vooruit kan dan is het weer slecht weer en dan ga ik toch met de auto. Ken mezelf.....

Succes met je keuze.
Groetjes Wendy

o
ok ik zat ermee maar wij zijn toch voor een duowagen gegaan
mijn schoonzusje vond het bij haar ook onzin justin zou in oktober 2worden en der dochtertje is in aug geboren,dus justin was al bijna 2 en ze nam een kiddyboard ook omdat dit veel voordeliger was want ze had hem besteld voor 80 euro
nou naar een paar weken kwam ze er gouw op terug en heeft een duowagen aangeschaft want ze vond het 3x niks

dus ik kies lekker voor een duowagen betaal je wel voor maar je loopt lekker gerust met je kindjes

liefs

Hoi,

Mijn schoonzus is begin maart bevallen van de 2e. De oudste was in januari 2 geworden. ook zij heeft een duowagen.
Want ook al loopt mijn neefje al lang, hij loopt ook graag weg! Of hij wil niet dezelfde kant op als mama.
En zo'n kiddyboard loopt toch wel erg onhandig voor jezelf. En je oudste is dan nog geen 2 jaar. Als je een keer op pad is en ze moe wordt, moet ze blijven staan. Ze kan niet gaan zitten of lekker in slaap vallen.
Succes met je keuze maken.

Liefs Reneke

Hoi,
Tussen onze zoons zit ook 19 maanden. De oudste was dus net anderhalf toen zijn broer kwam en ook wij hebben een duowagen aangeschaft (zitjes achter elkaar). Ik vond die tweelingwagen van Easywalker (dus naast elkaar) helemaal geweldig, maar deze is ruim 700 euro, en vonden we veel te duur.
Ben heel blij met mijn duowagen. Onze oudste zoon liep toen een maand of 5, maar hij liep inderdaad ook vaak weg of heeeeel langzaam, omdat hij natuurlijk bij ieder bloemetje en iedere auto bleef staan.... en mama wil ook wel eens snel even ergens heen. Ik vind het ideaal!
Nu komt in augustus de derde en dan is de tweede net geen 18 maanden, dus zal ook dan de wagen weer veel gebruikt worden. De oudste is dan net 3 en nu gaat het lopen al een stuk beter, al zit hij er nu ook nog regelmatig in. Zeker als ik even snel naar de supermarkt moet of zo.
Je kunt bij een duowagen (wij hebben trouwens die van Topmark, kost 200 euro)  ook een klein wiegje kopen wat je de eerste weken of maanden achterin kunt leggen. Deze kosten geloof ik iets van 70 euro, valt mee dus. Wij hebben dit niet gedaan omdat ik gewoon de maxi-cosi achterin zette hahaha. En aangezien onze tweede heel flink was kon hij al snel liggend achterin. De achterste stoel kan namelijk helemaal plat.
Heel veel succes!
Groetjes, Noor mv Skip, Bo en ?

hier een foto van onze wagen:)

die bloemno ook zo mooi vond volgens mij haha

Jaaaaa, die bedoel ik! Hij is echt gaaf hahaha.
Maar ben toch heel blij hoor, met mijn simpele variant hahaha.

Hoi hoi
Mijn oudste was ook 19 mnd. toen de 2e werd geboren,en ik
zou het je zeker aanraden,want wat zijn ze nou eenmaal met 1.5
jaar? Zo'n kiddiebord heb ik pas gekocht toen nummer 3 geboren
werd(nummer 2 was toen 2 en 10 mnd.) Ik vond een dubbele
wagen ideaal,ik zou wel als ik jou was een naastelkaar nemen,ipv een
achterelkaar,dat is zo zwaar!
Succes!
Grtz An

Terug
Bovenaan