2lingwagen of toch niet?

Ook wij zitten met dit dilema maar aangezien we toch echt een nieuwe wagen moesten hebben. (lang verhaal) En Zifjon ook nog geen 2 jaar is bij baby nr 2 was de beslissing snel gemaakt. Maar ja werdt het een duo of een tandem. Een gewone tandem was voor mij geen optie te lelijk en onhandig aangezien voorste zitje niet plat kan en je een reiswiegje moet gebruiken Nou d ebaby wordt in dec geboren en zie het dan niet zitten in zo een open nestje. Korom gister naar babyplanet geweest en enorm supe rlief ontvangen en informatie gegeven wat voor ons geaien het praktische zal zijn.

En het is de abs Zoom design geworden. Ok een klap geld maar echt super mooi en geweldig. hij is even breed als een gewone wagen en er kan een bak en maxicosi op. Je kan hem net zo maken als je zelf wilt. Ik heb er met twee kindjes in gereden en zelfs de smalste bochten gingen goed.(geen gehanis met openingen en invalide uitgangen bij winkels/supermarkten)  helaas is hij te nieuw dus tweedehands bestaan ze nog niet. Maar als je in iets goeds wil inversteren is dit het wel.

kijk maar op www.bacoockie.nl voor foto's ik was compleet €843 kwijt. 2 zitjes en 1 reiswieg en 1 set adapters voor maxi cosi.

liefs van Mariska, Zifjon en .........?

quote: Hope and Fait reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('11-04-2009 17:48:50'));

Ook wij zitten met dit dilema maar aangezien we toch echt een nieuwe wagen moesten hebben. (lang verhaal) En Zifjon ook nog geen 2 jaar is bij baby nr 2 was de beslissing snel gemaakt. Maar ja werdt het een duo of een tandem. Een gewone tandem was voor mij geen optie te lelijk en onhandig aangezien voorste zitje niet plat kan en je een reiswiegje moet gebruiken Nou d ebaby wordt in dec geboren en zie het dan niet zitten in zo een open nestje. Korom gister naar babyplanet geweest en enorm supe rlief ontvangen en informatie gegeven wat voor ons geaien het praktische zal zijn.

En het is de abs Zoom design geworden. Ok een klap geld maar echt super mooi en geweldig. hij is even breed als een gewone wagen en er kan een bak en maxicosi op. Je kan hem net zo maken als je zelf wilt. Ik heb er met twee kindjes in gereden en zelfs de smalste bochten gingen goed.(geen gehanis met openingen en invalide uitgangen bij winkels/supermarkten)  helaas is hij te nieuw dus tweedehands bestaan ze nog niet. Maar als je in iets goeds wil inversteren is dit het wel.

kijk maar op www.bacoockie.nl voor foto's ik was compleet €843 kwijt. 2 zitjes en 1 reiswieg en 1 set adapters voor maxi cosi.

liefs van Mariska, Zifjon en .........?

Het is de ABC ZOOM en niet ABS sorry

Hoi,

Tussen mijn meiden zit 19,5 maand en ik heb ook een duowagen aangeschaft, voornamelijk omdat luisteren niet de sterkste kant is van mijn oudste dochter...   Ik durfde het niet aan om haar zelf te laten lopen, zeker niet bij druk verkeer.

Ik heb in eerste instantie een goedkope wagen (20 euro!) op marktplaats gekocht (een tandemwagen, dus achter elkaar) om te kijken of ik ´m uberhaupt zou gebruiken, en die beviel prima. Omdat ´ie er echt niet uitzag en niet zo soepel meer reed heb een half jaartje geleden een nieuwere tandemwagen aangeschaft, ook op Marktplaats. Een Topmark Tandem duo, bevalt prima.

Succes met kiezen!

Groetjes,
Myrna mv Nika (bijna 1!) en Isis, die tegenwoordig veel beter luistert...  (2,5)

quote: bloemno reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('08-04-2009 21:01:09'));

Je kunt bij een duowagen (wij hebben trouwens die van Topmark, kost 200 euro)  ook een klein wiegje kopen wat je de eerste weken of maanden achterin kunt leggen. Deze kosten geloof ik iets van 70 euro, valt mee dus.  

Ik heb wel zo ´n nestje gekocht, vond het erg handig en Nika kon eigenlijk vanaf de eerste week in de duowagen. Op www.babycare.nl zijn ze een stukje goedkoper, 39 euro.

Hallo,

Tussen mijn zoon en dochter zit 16 maanden. Toen Jojanneke geboren werd kon Stijn wel lopen, maar natuurlijk nog niet hele stukken. Wij hebben toen dus een tweelingwagen gekocht en ik ben er zo blij mij! Dat maakte mij weer mobiel en ik kon op pad met twee kinderen. Ik had wagen met waar ze achter elkaar konden liggen/ zitten. Toen Jojanneke klein was lag zijn dus achterin en Stijn kon voorin zitten. Nu kunnen ze er allebei in zitten. ALs ik nu hele stukken ga lopen dan zet ik Stijn er nog wel eens in. Moet wel zeggen dat het wel zwaar stuurt als Stijn voorin zit.

Het voordeel van een wagen met twee zitjes achter elkaar vond ik dat je niet breder bent dan een gewone wagen en dus overal gewoon langs kan. Het opvouwen van die van ons is een eitje, hij is dan zelfs kleiner dan mijn gewone kinderwagen.

Groeten Carina
( mv Stijn 25-11-2006 en Jojanneke 5-4-2008)

Hallo,

Bij ons zit er 17,5 maand tussen onze kindjes. Ook wij hebben een duowagen aangeschaft. Achteraf gelukkig 1 via marktplaats want ik heb er maar weinig gebruik van gemaakt. Ik gebruikte hem een beetje hier in het dorp al liep Tijn eigenlijk alles en als we een keer een dag weg gingen dan nam ik voor Tijn een buggy mee. Ik denk dat het van persoon tot persoon afhangt. Wij hebben onze wagen in oktober al weer verkocht. Ik zou er dus goed over nadenken over hoeveel geld je er aan uit wil geven.
succes met je keuze!

Groetjes Danielle

hoihoi

wat een hoop reacties zeg!

wij zijn vandaag bij prenatal gaan kijken naar de keuze die je hebt uit de 2lingwagens en we zijn er nog niet uit of we er 1 pakken ja of nee

ik heb ooit eens een soort fietsstoeltje voor op de kinderwagenbak gezien maar heb geen idee hoe die heten en of ze uberhaud nog bestaan
dat vind ik ook de ideale oplossing

als we toch voor een 2lingwagen gaan word het waarschijnlijk de phill en teds en ook als enkele wagen te gebruiken
lekker klein en compact en heel ligt qua gewicht en sturen

groetjes maurilla

Hoi Maurilla,

Ik heb zelf ook zo'n stoeltje gehad, toevallig net verkocht, ze zijn er dus nog wel, maar je moet wel goed zitten.
Je kinderwagen moet wel stevig genoeg zijn voor zo'n stoeltje. Als je wagen dat is, dan is zo'n stoeltje ideaal, zeker als je oudste al een tijdje loopt en al stukjes zelf kan lopen. Ik heb hem best geregeld gebruikt. Mijn oudste ging trouwens ook snel mee met zijn loopauto bijvoorbeeld naar de supermarkt ook dat ging en gaat heel goed.
Succes met je keuze!
En als je blijft twijfelen, een wagen is natuurlijk ook altijd nog zo gekocht als de kleine geboren is! dan zou je het eerst zonder kunnen proberen.

Groetjes Danielle

Terug
Bovenaan