A
Anoniem
Guest
Ook wij zitten met dit dilema maar aangezien we toch echt een nieuwe wagen moesten hebben. (lang verhaal) En Zifjon ook nog geen 2 jaar is bij baby nr 2 was de beslissing snel gemaakt. Maar ja werdt het een duo of een tandem. Een gewone tandem was voor mij geen optie te lelijk en onhandig aangezien voorste zitje niet plat kan en je een reiswiegje moet gebruiken Nou d ebaby wordt in dec geboren en zie het dan niet zitten in zo een open nestje. Korom gister naar babyplanet geweest en enorm supe rlief ontvangen en informatie gegeven wat voor ons geaien het praktische zal zijn.
En het is de abs Zoom design geworden. Ok een klap geld maar echt super mooi en geweldig. hij is even breed als een gewone wagen en er kan een bak en maxicosi op. Je kan hem net zo maken als je zelf wilt. Ik heb er met twee kindjes in gereden en zelfs de smalste bochten gingen goed.(geen gehanis met openingen en invalide uitgangen bij winkels/supermarkten) helaas is hij te nieuw dus tweedehands bestaan ze nog niet. Maar als je in iets goeds wil inversteren is dit het wel.
kijk maar op www.bacoockie.nl voor foto's ik was compleet €843 kwijt. 2 zitjes en 1 reiswieg en 1 set adapters voor maxi cosi.
liefs van Mariska, Zifjon en .........?
En het is de abs Zoom design geworden. Ok een klap geld maar echt super mooi en geweldig. hij is even breed als een gewone wagen en er kan een bak en maxicosi op. Je kan hem net zo maken als je zelf wilt. Ik heb er met twee kindjes in gereden en zelfs de smalste bochten gingen goed.(geen gehanis met openingen en invalide uitgangen bij winkels/supermarkten) helaas is hij te nieuw dus tweedehands bestaan ze nog niet. Maar als je in iets goeds wil inversteren is dit het wel.
kijk maar op www.bacoockie.nl voor foto's ik was compleet €843 kwijt. 2 zitjes en 1 reiswieg en 1 set adapters voor maxi cosi.
liefs van Mariska, Zifjon en .........?