2x een miskraam

Hallo allemaal,

dank voor jullie lieve woorden! Doet me goed!

Vanmorgen bij de verloskundige geweest voor co, om te kijken of alles al weg was.. Kom ik binnen: wil ze me feliciteren...........................................

Ik zeg feliciteren?! J
ja zegt ze, zo vlot zwanger na je miskraam.. Ik zeg: ik heb vorige week WEER een miskraam gehad... Haar colleg`s waren vergeten om `t door te geven..

Maar goed. Inwendige echo gehad... Er zit nog vanalles.. Dus moet nu vanmiddag naar m`n gynaecoloog toe..... En we wachten maar weer af..

Ik begin het nu toch echt wel een beetje zat te worden.. Ik was er erg goed psotief en rustig onder, maar dat wordt nu wel wat minder....

@ Petra het verlies van een 2ling lijkt me helemaal vreselijk! Eerst dubbel geluk dat je zwanger bent, en nu dubbel verdrietig.. Maar ze zijn in ieder geval niet alleen... Sterkte

M.

de 1ste (Jul 2010) miskraam hakt erin
de 2de (Nov 2010) is pijnlijk
de 3de(Dec 2010) en 4de(Feb 2010) eigenlijk niet meer bewust meegemaakt.
Het was zo perfect geweest zwanger terug van de huwelijksreis, 1 week later uitgerekend dan onze verjaardagen. En nu nog een maand en we zijn alweer een jaar getrouwd en nog steeds bezig.

Ja vooral die eerste miskraam blijft ons achtervolgen op dit moment, Als je weet dat je ze zwanger is maak je toch wel een planning van wat der het komende jaar te wachten staan. Nou dat feest gaat dus niet op.

Geniet van je dochter en maar hopen dat de volgende wel goed gaat. Het moet toch een keer lukken.

Daar ben ik weer.. En ik kan niet meer slapen. Ben al een uur wakker. Lig te draaien en te doen, dus dacht.. Ik ga er maar uit..

@geluksmama: ja ik vond het idd ook erg slordig. En hoe langer ik erover nadenk, hoe bozer ik eigenlijk wordt..

Ondertussen bij de gynaecoloog geweest. Ik heb nu voor 3 dgn cytotec meegekregen. Want er zit idd dus nog vanalles. a.s. dinsdag weer voor co, om te kijken of alles weg is. Zo niet, dan een afspraak voor curretage. (volgens mijn verloskundige kon ik niet gecurreteerd worden, want dan zou er zoveeel littekenweefsel komen, dat ik helemaal nooit meer zwanger zou worden.. Mijn gyneacoloog deelt die mening echter niet..)
Hij vond dat ik niet weer zolang moet "klooien" als bij de vorige miskraam.

Ben nu wel blij, dat ik (gedeeltelijk) weet waar ik aan toe ben.. Nog ff afwachten, en hopen dat het nu wel op gang komt. En anders nog zo`n vreselijke curretage... Weer in het ziekenhuis..

En nu begint toch eigenlijk pas een beetje het besef te komen. Ik voel me eigenlijk nog steeds een beetje zwanger.. Ik ben dan wel niet meer misselijk.. De koffie smaakt me nog steeds niet.. En ook nog steeds wat last van gevoelige borsten.. Maar mijn lichaam houd mij dus gewoon weer voor de gek..

Ik wou gewoon dat dit 1 grote nachtmerrie was...
M.

Hey lieve meiden,

bedankt voor jullie lieve reacties ook op mij!
dat doet me wel goed, vind het allemaal reuze spannend weer... nu ook omdat het allemaal nog niet wil doorzetten....
morgen weer naar het ziekenhuis en dan horen we hoe en wat...

ik hou jullie op de hoogte!

liefs Petra

De gynaecoloog heeft bij mij toen maar heel weinig weggehaald bij de curretage mede omdat er dan niet veel littekenweefsel zou komen.

Ik wil jullie allebei (Petra ook) heel veel sterkte toewensen!!!
Ik denk aan jullie.....

Hallo allen,

daar ben ik weer.

Afgelopen dinsdag moest ik voor co naar het ziekenhuis.. Op de echo was eigenlijk geen verandering te zien. (de cytotec had zijn werk dus niet gedaan) Ik kon meteen blijven, en ben `s middags gecurreteerd..

`s avonds weer thuis gekomen. Erg suf (van de morfine en narcose)

En daar zit je dan thuis.. Eigenlijk had ik helemaal niet gecurreteerd willen worden.. Het laatse beetje, van wat ons kindje had kunnen zijn, wordt mij afgenomen. WAAROM?

Waarom mocht ook dit kindje niet bij ons blijven?

M.

Terug
Bovenaan