2x 's-nachts wakker, ... wat doen?

Fabienne drinkt overdag meer dan genoeg, ik met het eerder wat afremmen.

Een speentje heeft ze nauwelijks gehad. Hte muziekdoosje is idd ook een optie.

Nu was ze ook voor het eerst bij de peutergym geweest, dit zal vast veel indruk op haar gemaakt hebben. Wellicht wordt ze vannacht 1x wakker en dan vind ik dit geen probleem.
 
Fabienne drinkt overdag meer dan genoeg, ik met het eerder wat afremmen.

Een speentje heeft ze nauwelijks gehad. Hte muziekdoosje is idd ook een optie.

Nu was ze ook voor het eerst bij de peutergym geweest, dit zal vast veel indruk op haar gemaakt hebben. Wellicht wordt ze vannacht 1x wakker en dan vind ik dit geen probleem.
 
Inderdaad, ik zou ook gewoon zeggen dat het nog vroeg / nacht is, en dat het tijd is om te slapen.
Dat werkt bij ons erg goed.
Ik geef soms 's nachts wel eens wat te drinken, en als ze om half 6 weer wakker wordt, dan ga ik gewoon vertellen dat het nog geen tijd is. Dan gaat ze heel even huilen en dan zeg ik dat ze haar duimpje in haar mond moet doen en dan gaat ze weer slapen.
 
Vannacht werd ons dametje rond half 3 wakker en kreeg ze wat te drinken, daarna was het half 6 en ze was druk aan het kletsen met haar knuffels waarna ze weer in slaap is gevallen.

Ging heel goed dus!
 
Vannacht werd ons dametje rond half 3 wakker en kreeg ze wat te drinken, daarna was het half 6 en ze was druk aan het kletsen met haar knuffels waarna ze weer in slaap is gevallen.

Ging heel goed dus!
 
Heel herkenbaar, mijn moppie is de laatste nachten ook weer wakker. Van kleins af aan was het idd vaak 1x per nacht wakker voor een flesje. Maar eigenlijk slaapt ze al heel lang gewoon door 's nachts tot de volgende ochtend. Ik merk nu echt nu ze 1 jaar is geworden dat ze in andere fase komt. Steeds meer eigen willetje doorduwen, mij onwijs uitproberen, terwijl als papa nee zegt ze wel luistert. Ik laat wel merken wat wel en niet mag. En ben daarin ook conceqent, maar toch loopt het op dit moment niet helemaal lekker.

Vannacht hadden we hier ook een spooknachtje. Ik dacht op een gegeven moment ook, gewoon laten huilen, ook al is ze overstuur. Maar dat ging wel heel lang door. Zelfs op mijn arm nog huilen. Ik wist op een gegeven moment echt niet goed meer wat we konden doen. Het blijft soms zo gissen wat er nu aan de hand is. Ze kan natuurlijk ook niet al te lekker zijn of tandjes. Pff moeilijk soms, maar merk wel dat het me op begint te breken
 
Terug
Bovenaan