3 cm ontsluiting en nu?

Ik heb blijkbaar al 3 cm ontsluiting ik voel nog geen pijn eerder had ik dit wel met mijn eerste zwangerschap.

Ik moet morgen ochtend om 6 uur bellen om langs te komen, maar kan het al zijn dat ik in de nacht al meer ontsluiting heb. Ze zeggen ook dat een tweede bevalling sneller gaat ben wel bang niet dat ik straks thuis ga bevallen. Ik ben zelf ook medisch patient vanwege mijn bmi.

Bij mijn tweede liep ik al dagen met 4. Ontsluiting. Uiteindelijk ingeleid vanwege andere redenen maar het ziekenhuis had me al 3 dagen daarvoor verwacht gezien mijn ontsluiting. Het zegt dus niet altijd alles
.hoe ver ben je?

Ontsluiting zegt vaak niks. Ik ken iemand die al 1.5 week met 3cm ontsluiting loopt... Gebroken vliezen en weeën gaat het vooral om volgens mij.. En mocht je het echt niet vertrouwen zou ik je mening uiten na je verloskundige /gynaecoloog. En mag je misschien eerder langs komen?

Ik had drie dagen voor de bevalling 5 cm ontsluiting, niets van gemerkt en ook erna vrij weinig. Na 3 dagen kwam bevalling op gang en zijn vliezen gebroken, maar had ik nog steeds 5cm, anderhalf uur later een zoon..

[quote quote=10482064]Bij mijn tweede liep ik al dagen met 4. Ontsluiting. Uiteindelijk ingeleid vanwege andere redenen maar het ziekenhuis had me al 3 dagen daarvoor verwacht gezien mijn ontsluiting. Het zegt dus niet altijd alles
.hoe ver ben je?[/quote]Ik ben nu 39 weken zwanger de baby moet er eerder eruit omdat ze willen voorkomen dat de baby straks 4 kilo weegt. Ik heb zwangerschapssuiker en ben een klein persoon 1.60 ze vonden dit het beste keuze.

Ballon plaatste lukte niet omdat ik al 3 cm heb, wij zijn naar huis terug gestuurd morgen ochtend moeten wij bellen om langs te komen voor de pillen geen idee wat dat voor pillen waren. Het blijft allemaal zo spannend. Ik heb het zo zwaar heb extreme bekkenpijn kan niet meer zo goed lopen, hoop dat alles goed komt.

Ik had ook al dagen 2cm ontsluiting.. pas na 2x strippen kwam er wat op gang.. begon met wat rommelen en bloedverlies. Heb toen de verloskunde gebeld en afgesproken dat ik contact op zou nemen als de weeen door zouden zetten en met regelmaat zouden komen. Dit gebeurde 10 min later door middel van een weeenstorm.. heb ze toen terug gebeld en mocht meteen naar het ziekenhuis.. daar 2 uur later bevallen.. dus het kan snel gaan maar meestal mag je meteen door naatnhet ziekenhuis

Update:

Ik lig sinds 07:00 in het zkh controles worden gedaan en vandaag begint de bevalling. Dit is mijn tweede zwangerschap ik ben toch weer zenuwachtig wens me veel succes dames hoop dat alles goed komt. ???

Terug
Bovenaan