3 cm ontsluiting en nu?

[quote quote=10482249]Hoop dat alles goed gegaan is![/quote]Ik kreeg 3 pilletjes geen een heeft geholpen, sinds 07:00 zijn wij in het ziekenhuis, ik moet hier overnachten vanwege de pilletjes die ik ingenomen heb. Ontluiting was nog steeds 3 cm, en de weeen zijn nog onregelmatig. In de ochtend krijg ik weer de pilletjes 3 x per dag tot er iets gebeurd pff.

De ontsluiting hoeft niks te zeggen. Bij de eerste had ik 4 cm ontsluiting en gebroken vliezen, langer dan 24 uur. Geen wee of iets te bekennen. Voor me gevoel ook nog helemaal niet het begin van de bevalling (op de gebroken vliezen na dan?) alleen steeds het lekkende vruchtwater dus daardoor wel gevoel van begin.
Daarna ingeleid met wee op wekkers. Dus gaat vast goed komen om in het ziekenhuis te bevallen. Succes!

Update: om 01:00 had ik weeen, zette door tot 03:00 ik kreeg een ruggeprik na 30 min kreeg ik ontsluiting van 4cm naar 10 cm in 30 min. Daarna kreeg ik ineenkeer persweeen. Ze waren in schok ik kon het persen niet tegen houden in 3 min eruit. ???

Dat bedoelde ik met het kan snel gaan ? fijn dat je nog op tijd een ruggenprik kon nemen.. ik kon helaas geen pijnstilling meer krijgen dus dat was ff afzien..
In ieder geval van harte gefeliciteerd! Hoop dat alles goed is met jou en de kleine en dat je nu lekker kan genieten!

AAY.
Ooh wauw. Ik had bij mn 1e ook persweeën en in 7min eruit. Dus dat het snel kon gaan wist ik.

Gefeliciteerd iig met de geboorte van jou kindje. Ga vooral genieten ?

Terug
Bovenaan