3 dagen licht bloedverlies met ruim 11 weken, help!!

Ik ben  nu 11 weken en 4 dagen zwanger en heb sinds maandagochtend licht bloedverlies.
Ik schrok me een ongeluk dat ik wat bloed vond in mn slipje. Maar snel de kinderen weg gebracht naar school en toen ik terug kwam was het weer over, die dag nog wel bruinige afscheiding gehad. Ik dacht misschien een adertje geweest ofzo. Maar dinsdag hetzelfde, later op de dag werd het minder en was het roze afscheiding. Het is overigens nooit veel geweest, ik kon het met een inlegkruisje of een stukje wc papier makkelijk opvangen. Gisteravond werd was het met afvegen weer rood.
En vanmorgen dus weer vannacht helemaal niet gebloed maar dus met afvegen weer rood, wederom niet veel, maar toch hoort het niet!! Ik ben zo ontzettend bang.
Ik heb vanmiddag een echo bij de vk. Ik ben echt bang, we hebben het net iedereen verteld ook op mn werk waar ik zo tegen op zat, en nu zal het nog mis gaan.
Wie kan mij geruststellen of juist niet?

Liefs, Ris

Ris,

Ik had dit met 8 a 9 weken. Ik schrok me eigen ook een hoedje, nog geen echo oid gehad echt eng.
Ik had ook geen krampen en het is bij mij overgegaan, ik ben nu 35.5 week zwanger.

Het kan innestelingsbloeding zijn, een adertje wat gesprongen is.
heb je de huisarts al gebeld????

Nee ik heb nog geen huisarts of vk gebeld. Ik dacht als het een miskraam word doe je er toch niks tegen. Maar nu word ik steeds onzekerder.
Omdat het nu al 3 dagen is, ik had gehoopt dat het 1 of 2 dagen zou zijn, maar het stopt niet.
Hoe lang heeft het bij jou gebloed?

Hoi,

Ris,
Ik heb dit ook gehad. Tussen 9 en 11 a 12 weken. Drie weken lang heb ik dit gehad. Ene dag meer dan de andere. Meestal op te vangen met papiertje of inlegkruisjes. Maar ook paar keer echt bloederig slijmpropje verloren.
Ben nu inmiddels 34 weken en 4 dagen zwanger. Dus het hoeft niets verontrustend te betekenen.
Veel succes met de echo. Fijn dat je die vandaag hebt meid. Hoop dat alles goed zit.
Ik denk aan je, laat je het ons weten?

Liefs,
Bloemetje

Ik heb bij mijn eerste zwangerschap vaak bloedverlies / bruine afscheiding gehad. Inderdaad steeds niet veel in een keer, maar soms wel dagen achter elkaar.

In het begin wist ik niet eens dat ik zwanger was, ik dacht dat mijn menstruatie niet op gang wilde komen (was net gestopt met de pil) .
Na ongeveer 14 weken zwangerschap was het bij mij weg. Later (de verloskundige zei dat het los stond van de eerste bloedingen) heb ik met 22 weken nog een 'echte' bloeding aan mijn placenta gehad (moest ik direct naar het ziekenhuis), maar dat was ook vrij snel over en onze dochter is hartstikke gezond geboren!

Het is altijd een enorme aanslag op je zelfvertrouwen, zo'n bloeding. Het enige wat je kunt doen is het afwachten. Succes met de echo vanmiddag en ik hoop dat alles goed is!

Groetjes en sterkte,

Marisa

Bedankt voor jullie reacties, dat stelt me een beetje gerust.
Ik neem toch aan dat bij een miskraam veel erger bloedt, Ik heb hetzelfde als Bloempje, gisteren op mn werk heb ik een klein stukje wc papiertje in gedaan, en dat was echt voldoende. Op dit moment is het weer eventjes gestopt.
Pfff ik hoop dat deze middag snel achter de rug is.
Ik laat het jullie nog weten!

Terug
Bovenaan