3 dagen licht bloedverlies met ruim 11 weken, help!!

quote: Ris reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('18-03-2009 11:51:03'));

Nee ik heb nog geen huisarts of vk gebeld. Ik dacht als het een miskraam word doe je er toch niks tegen. Maar nu word ik steeds onzekerder.
Omdat het nu al 3 dagen is, ik had gehoopt dat het 1 of 2 dagen zou zijn, maar het stopt niet.
Hoe lang heeft het bij jou gebloed?

ik had toch echt wel de huisarts gebeld hierover.. het kan van alles zijn

Hoi hoi,
Ik ben super gerustgesteld!!! Op de echo was een kloppend hartje en en heel bewegelijk kindje te zien....
Heb me dus druk gemaakt voor helemaal niks. De vk vertelde dat ik me pas zorgen moest gaan maken als ik een maandverband helemaal vol had met bloed. Daar kom ik lang niet aan, het zijn maar kleine beetjes. ze vertelde dat het waarschijnlijk van mn baarmoedermond af kwam.

Dus ik ga nu lekker rustig de nacht in en lekker genieten!

Hoi Ris,

Wat fijn om te lezen dat het allemaal goed is.
Het kan idd van de baarmoedermond afkomstig zijn. Je bent nu beter doorbloed en kan dus ook na een vrijpartij wat licht bloedverlies hebben. Je slijmvlies raakt door de doorbloeding wat dunner en kan sneller geirrteerd zijn en dus een beetje bloeden.
Geweldig gezicht he als het dan zo ziet bewegen, kan ik ook helemaal blij van worden.
Ik ben nu 29 weken en voel die kleine soms vreselijk te keer gaan en kan al flinke trappen uitdelen, maar dat geeft me wel rust dat ie nog bj ons is.
Meid geniet lekker van je zwangerschap

Evelien mv Dylan en 29 wkn zwanger

Ik heb heeeerlijk geslapen hihihihi.

Dat is het gekke ook, wij hadden geen gemeenschap gehad en ik ben ook niet naar de wc geweest. Dus waarom het is gaan bloeden is erg onduidelijk.
Maar bij de baarmoeder was niks aan de hand, kon ze zien op de echo. En dat is maar belangrijk.
Ik vond die echo echt helemaal geweldig, heel leuk om te zien hoe een mensje van 6 cm al flink kan bewegen!
Het is mijn derder, is ik zal hem/haar vast vroeg voelen.

Liefs, Risje

hoi Ris,

je heoft geen sex te hebben om een bloeding te hebben hoor.
Het kan ook zijn omdat je baarmoedermond nu zo doorbloed is.

Waarom ga je deze vroeg voelen??

Terug
Bovenaan