3 dagen minder ver zwanger dan gedacht

Volgens mij maakt dat echt niets uit hoor. Mijn dochter bleek en week later 'gemaakt' te zijn dan ik zelf berekend had. Snap het nog steeds niet, want mijn man en ik waren niet eens samen thuis op de conceptie-dag zoals de dokter die berekend had. Het heeft te maken dat je eisprong iets eerder of later is geloof ik.
 
Bij mij heeft ze tot 20 weken achter gelopen (een week) en vanaf 30 weken liep ze opeens 2 weken voor en met 35 weken zelfs 3. Met 38 weken hadden we een babytje van bijna 3800 gram. Het zegt dus helemaal niets zo vroeg ;)

Liefs
 
Hoi,
Dat maakt echt niks uit hoor!
Ik heb altijd kleine verschillen gehad met datum, ook nu weer, zolang het verschil kleiner dan een week is passen ze de datum ook niet aan!
De laatste keer was ik bijna 14wk maar kwam hij op 13.4, hij dacht zelf al dat het meten moeilijk ging!
Geen probleem hoor!
Groetjes
 
Ik zou me niet druk maken hoor. Wat zijn drie dagen.....Ik blijk volgens de metingen vijf dagen verder te zijn dan gedacht. Maar goed kans dat ik uiteindelijk later beval dan de eerste uitgerekende datum. De tweede kwam ook bijna 2 weken later!!
En inderdaad die vroege metingen kunnen volgens mij ook nog niet heeeel nauwkeurig. Gelukkig was alles wat je hebt kunnen zien goed, geniet ervan en probeer je niet te druk te maken!!!
 
Ik dacht met echo 7wk en 3dg,maar hun zijden 7wk precies.
Toen ik terug moest met 12wk,was ik volgens hun berekeningen van toen 12 weken,.en toen zij de echo ineens 12wk en 5dg!
Ook nog eens 2 dagen meer dan mijn berekening.
KLeintjes groeien in die tijd ook verschillend(ook al zijn het maar milimeters)!!!!
Een milimeter is al wel een dag!
Geen zorgen maken,.!
 
Hey meis!

Ik begrijp je helemaal, ik had dit ook met de 10 weken echo, volgens de echo was ik 5 dagen korter zwanger maar ze hebben mijn data niet aangepast. Het komt echt vaak voor dat de echo iets anders zegt dan je zeg denkt.

Bij de 20 weken echo liep onze kleine meid weer helemaal op schema, dus maak je niet druk het komt allemaal goed!

Jen
23+4 dgn
 
Terug
Bovenaan