Hey Nonna, om eerlijk te zijn, ik weet het niet :/ Ik heb na de datum van de normale eisprong, echt ruim een week later pas hetzelfde 'krampje' gehad. Toen dacht ik nog: hee, dat is laat. Allemaal maffe symptomen tussendoor, en toen kreeg ik omstreeks mijn menstruatiedatum weer buikkrampen. Maar verder niets... Dus ik weet het gewoon echt niet meer, ik heb zoveel gevoeld dat ik niet meer weet wat wel en wat niet. Het enige wat ik weet is: ik ben niet zwanger... tenminste.... nú niet ;P Ik vind het lastig dat ik nu niet op mijn lichaam kan vertrouwen. Ik wist hiervoor altijd haarfijn wat er aan de hand was, en nu niet. Ik merk dat ik daar erg moeite mee heb. En mijn eisprong? Geeen idee... Hoe weet jij of jij je eisprong hebt gehad? Jee, het lijkt mij ook een onzekere situatie waar jij in zit nu. Heb jij op het moment ook last van symptomen? Op dit moment voel ik juist helemaal niets. Ik voel mij niet 'alsof ik bijna ongesteld moet worden' en ik voel mij ook niet zwanger. Maar inmiddels wel al 4 dagen overtijd, eigenlijk zelfs 5. Maar waar in de cyclus ik zit...???