3 dagen tot vruchtbare periode

[quote quote=10316029]Nog niet gevonden, hopelijk morgen. En bij jou?[/quote]
Ik had gisteren een flink positieve test te pakken! Vandaag een controletestje en de piek is weer afgenomen. Ik heb nu plaatsgenomen op het wachtbankje. De afgelopen 3 dagen heb ik het gezellig gemaakt. Dus ik hoop dat dat voldoende mag blijken te zijn!
Testen van de afgelopen 3 dagen:

Test van vandaag:

 
 
 
[quote quote=10316076] Hi, al een positieve ovu test gehad.? Ik heb vandaag voor her eerst getest maar nog geen knipperende smiley…[/quote]
Nee, nog niet. Hopelijk morgen, en voor jou ook!
 
[quote quote=10316229] Ik had gisteren een flink positieve test te pakken! Vandaag een controletestje en de piek is weer afgenomen. Ik heb nu plaatsgenomen op het wachtbankje. De afgelopen 3 dagen heb ik het gezellig gemaakt. Dus ik hoop dat dat voldoende mag blijken te zijn! Testen van de afgelopen 3 dagen:
 
Test van vandaag:
 
[/quote]
Ik hoop het voor je!
 
[quote quote=10316063]Yes, hier ook m’n vruchtbare periode. Spannend eerste keer dat we er echt voor gaan. Heb een regelmatige cyclus sins ik afgelopen december met de pil gestopt ben. Zit sinds die tijd altijd stipt op 25 dagen. En de ovulatie voel ik ook altijd dmv buikkrampen. Heb de ovulatietesten wel in huis, weet nog niet of ik ze ga gebruiken. Spannend allemaal! Ben heel benieuwd![/quote]
Ik zal ze dan niet gebruiken, tenzij ze dienen als bevestiging. Heel veel succes!
 
Hopelijk komt hij bij jullie snel! Beginnen jullie al ver voor die tijd met gezellig maken? Ik was op dag 15 begonnen met om de dag, dus dag 17 ook (toen vond ik de test al oplopen). Hij was dag 18 al wel zo positief dat ik die niet over durfde te slaan. En dag 19 dus ook niet.. Woops..
 
Het moet natuurlijk wel leuk blijven. Verplicht om de dag vroeger beginnen werkt hier niet. En toch even aftasten of je de piek aan ziet komen. Daar heb ik nu na 2 rondes met testen wel wat meer vertrouwen in.
Fijn als je een eisprong voelt, dan is de test idd alleen ter bevestiging. Je zou dan wel de tijd van de piek tov de sprong kunnen meten. 
Ik las dat een eicel het beste te bevruchten is nadat hij net gesprongen is. Dus dan is het handig als er al een voorraadje zaad klaar 'ligt'. Ik begreep ook dat ze er soms wel 12 uur over doen om er te komen. Terwijl een eicel maar een beperkte levensduur heeft. Ik begreep dan ook dat seks voor je eisprong daarom dus het meest gunstig is :D
 
Terug
Bovenaan