3 DAGEN ZIEKENHUIS MET TERUG.

A

Anoniem

Guest
IK HAD HARDE BUIKEN ZONDAG.
belde naar de verloskundige, moest gelijk komen, daar aabgekomen werd ik onderzocht en doorgestuurd naar de gyn in ziekenhuis.
daar echo gehad, en gekeken of alles nog dicht was.
alles was dicht blaasonsteking was het niet.
moest voor de nacht toch maar blijven, was nog heel vroeg te vroeg.
die nacht niet geslapen harde buiken, dus moest weer blijven.
al met al mocht ik vandaag weg maar ik moet volledige bedrust.
ik mag niets meer.
hopen dat het goed gaat..

x

Jeetje zeg dat is wel even schrikken zeg.. meteen 3 nachten.. en nou rust..wil je veel sterte wensen want weet dat niet makkelijk is
Ik moet ook rust houden door mijn ischias maar vind het erg moeilijk

damam

he meid,
Wat moet dat even schrikken zijn geweest. Gelukkig ben je nu weer thuis, maar wat zal je je zorgen hebben gemaakt. Het is nog een hele lange tijd, maar doe heel rustig aan, zorg goed voor "jullie" zelf.
Liefs Soela

jeetje, gelukkig w/is alles goed! en zijn jullie weer lekker thuis.
kuzz lau

Hoi.

Ach jee... en ik miste je al bij yoga vorige week en vanavond ook niet gezien bij zwemmen... ik dacht dat je vakantie had genomen...
nou ja, onvrijwillige vakantie blijkt dus nu..
wat jammer dat je nu helemaal niks meer mag doen.

Ik hoop dat je weer een beetje opknapt.

Tot Onlines,

Esther

hi, bedankt voor jullie liefe reatie's
essie was de yoga leuk. en het zwemmen, mag ik misschien over een paar weken weer heel rustig proberen.
ik heb nog steeds harde buiken.
door die toestand dat ik naar het ziekenhuis moest zondag, kreeg ik de een of andere paniek aanval, en hebben ze me valium ingespoten.
ik ben nog rustig ervan, maar dat wil ik toch niet voor mijn kleintje, heel chemisch.

ben nog waazig en duizelig, 1 voordeel, ik heb de mooiste echo's eraan overgehouden.
gizichtje enzo, echt prachtig.
scan als ik de kracht heb de foto's in. kunnen jullie allemaal mijn ventje aankijken.
hij moet minimaal 7 a 8 weken blijven zitten.
maar alles lijkt op en vroeggeboorte.

xx

Hey Martine,

Wat een nieuws! Medezwangeren leven met je mee als geen ander.
Doe alsjeblieft lekker rustig aan zodat je ventje nog heel lang bij je in je buik kan blijven. Heel veel sterkte en heel veel rust en ontspannen buiken gewenst!!

Liefs, Lotte

tjee dat is niet fijn zeg! hoop dat je harde buiken verdwijnen.
ik heb ze twee nachten gehad maar daarna was alles gelukkig weer goed.
voelt ook niet fijn he.

nou we gaan duimen dat je beeb gewoon nog een heleboel weken blijft zitten! En hou je rustig!

Terug
Bovenaan