3 DAGEN ZIEKENHUIS MET TERUG.

Daar schrik je toch wel even van! Hoop dat je snel wat beter zult voelen, en dat je geen harde buiken meer zult hebben! Onze baby's moeten allemaal nog flink groeien hoor!!! Doe idd alsjeblieft heeeeeel rustig!!!!   Wens je heel veel succes en heel veel sterkte. We zullen aan je denken en we hopen dat alles goed komt en dat de bevalling pas echt doorzet op een tijdstip die veel beter is voor een baby!!

Veel liefs en een dikke knuffel, Hilma.

BEDANKT VOOR DE REACTIE'S
ik zal het zeker rustig aan doen, het moeilijkste is alleen vragen aan mensen, en weet je als je uit het ziekhuis komt denken mensen allemaal dat je weer beter bent.
dat   is een beetje jammer.

het allerergste is dat ik door die harde buiken sem niet goed voel, soms helemaal niet, dus je denkt steeds dat het niet goed zit.
op de echo's was echt een prachtig kind te zien, maar het is moeilijk te geloven dAt dat in jou zit omdat ik hem niet meer voel.
ben net wakker na weer een paar uur te hebben geslapen, word je wakker omdat me buik helemaal hard pijnlijk en opgezet is.
als het zo blijft ga ik het nog eens vragen in een ander ziekenhuis, second opinion, we hebben het wel over mijn kind, en hier in het zh zeiden ze, we kunnen verder niets doen, nou dat wil ik dan ook mnog wel eens van almere of amsterdam horen.

sorry voor het hele verhaal weer.
(nee ik heb geen biefstuk gegeten in het zh haha )

jeetje zeg dat is schrikken, doe je rustig aan? wel een goed idee die second opinion, maar rust is altijd goed, je kereltje moet zeker nog een paar weken blijven waar hij is.
lia

Pfoe dat klinkt heel vervelend Martine.

Probeer je, hoe moeilijk het ook is, een beetje rustig te houden. Je moet maar zo denken: het huis staat er langer dan jij!

Gebruik de tijd die je hebt om een beetje te chillen op de bank of achter de pc om zo inderdaad je kindje zoveel mogelijk groeistoffen mee te geven.....schoonmaken enzo kan altijd nog...

Heel veel sterkte ermee en hou de kleine gewoon nog maar lekker een tijdje bij je!

Liefs Saskia

nou hier dan zijn lieve gezichtje.
sommige mensen zien het niet, andere weer wel.
als je je hoofd naar links hous zie je het gezicht met zijn arm en handje ernaast.

hi dames.

woensdag weer naar vk, en zij heeft gevraagd om een second opinion in een ander ziekenhuis.
ben er blij mee, is ook op mijn verzoek gebeurd.
harde buiken zijn er nog steeds en zeer regelmatig.

vinden jullie dat ik door draaf of hadden jullie hetzelfde gedaan.
xx

Ik had absoluut hetzelfde gedaan!
Als jij je beter/rustiger voelt/bent, dan is dat ook een stuk beter voor je kleine.

Alles in het belang van het kind, toch???!!!!

Liefs Bertine

het leert dat hard roepen gehoord wordt, dus kom gewoon voor jezelf en je kleine op. Anders gebeurd het niet hoor! Ben benieuwd wat het andere zkh zegt. wanneer kan je daar terecht??

Terug
Bovenaan