3 en 4d echo , heeft iemand deze laten maken?

A

Anoniem

Guest
Dag Dames,

We zijn van plan om tussen de 20 en 25e week een 3D en 4D Echo te laten maken, heb egzocht op internet, en kom diverse bureaus tegen.   Iemand ervaring met een bureau, een heeft deze ook een website? Zou je deze dan hier niet willen zetten, dan kan ik een kijkje nemen op de site.
Ook verschilt het nogal, heb je bij de ene 40 minuten DVD,   bij de andere betaal je soms nog meer voor 15 minuten.
Graag zou ik jullie ervaringen lezen :)

Lfs, Janet

Hoi Janet,

Ik woon in Brabant en heb al een paar keer een echo laten maken in Westerhoven. Dat ligt ongeveer een half uur rijden van Eindhoven af.
Kijk maar op www.echografie.nl.
Ik ben er heel tevreden over. Een heel aardig en kundige dame.
Mijn vriendin heeft daar destijds ook een pretecho laten maken. Ze heeft er wel drie kwartier gelegen! Ze heeft er toen ook een dvd van laten maken. Heel leuk.
De kosten staan er ook bij.
Succes!

Groetjes,
Maike

Hoi,
Wij hebben onze 3d echo laten maken bij echovision. Als je echovision bij google intoetst dan staat ie bovenaan, als het goed is.
Echovision zit in meerdere plaatsen in nederland. Wij waren 90 euro kwijt voor een dvd. Het resultaat was bij ons niet zo best, dit kwam ook omdat de placenta bij mij aan de voorkant lag.
Succes, het is wel heel leuk hoor.
Groetjes Rene

hoi hoi,

wij hebben met 24 weken een echo bij koekeloere gemaakt. we hebben meer dan een uur film en enorm veel foto's en geweldig duidelijk voor 100 euro. en bij mij ligt de placenta ook aan de voorkant en daar konden ze gelukkig veel mee.
toen met 28 weken, kreeg ik als verassing een echo van echovision.
en die vrouw die we hadden keek alleen maar naar de placenta, ook hebben we foto's van de placenta en een bovenbeentje gekregen, dat wilde we dus totaal niet.
we hebben dat aangegeven maar toen werd die vrouw zelfs boos op ons.
en ik vond em ook duur. dus nee daar ben ik niet echt tevreden over.
bij echovision vallen ze vaak in herhaling en je hebt geen duidelijk beeld, die raad ik dus eigenlijk wel af.
koekeloere moet je anders maar ff opzoeken via google, dan kun je de website bekijken. ze hebben 3 vestigingen, dus daar kun je uit kiezen, wij hadden gekozen voor degene in enschede.

succes,

groetjes Miranda 35,5

hoi hoi,

wij hebben met 24 weken een echo bij koekeloere gemaakt. we hebben meer dan een uur film en enorm veel foto's en geweldig duidelijk voor 100 euro. en bij mij ligt de placenta ook aan de voorkant en daar konden ze gelukkig veel mee.
toen met 28 weken, kreeg ik als verassing een echo van echovision.
en die vrouw die we hadden keek alleen maar naar de placenta, ook hebben we foto's van de placenta en een bovenbeentje gekregen, dat wilde we dus totaal niet.
we hebben dat aangegeven maar toen werd die vrouw zelfs boos op ons.
en ik vond em ook duur. dus nee daar ben ik niet echt tevreden over.
bij echovision vallen ze vaak in herhaling en je hebt geen duidelijk beeld, die raad ik dus eigenlijk wel af.
koekeloere moet je anders maar ff opzoeken via google, dan kun je de website bekijken. ze hebben 3 vestigingen, dus daar kun je uit kiezen, wij hadden gekozen voor degene in enschede.

succes,

groetjes Miranda 35,5

hoi hoi

bij babyview laten doen en is een aanrader. Ons kind heeft alleen een willetje al van zichzelf en heeft helaas weinig prijsgegeven aan het gezichtje!
Zelfs met de tweede poging een paar weken later drukte de kleine steenvast de neus tegen de placenta. Toch hebben we een beetje een idee hoe de kleine er uit gaat zien straks.

In ieder geval het is sowieso leuker dan normale echo want je ziet veel meer en veel duidelijker dan bij GY is onze ervaring.

En het is natuurlijk ook leuk voor de oma's en opa's etc. om de dvd en fotos te laten zien. Want in onze tijd hadden ze dit soort dingen gewoon niet.

dus aaaaaaaaanraderrrrrrrrrrr

Wij hebben twee keer een pretecho laten maken, een 2D/3D/4D echo. Bij Babyview, zie voor de website www.babyview.nl
De eerste echo was met 20 wk en 3 dagen en de tweede was met 27 wk en 3 dagen, totaal betaalden we voor het hele pakket 160 euro. De echo duurt ruim een half uur en we kregen beide keren de gehele opname op dvd mee en ook beide keren 2 mooie 3d foto's en ongeveer 7 zwart wit foto's. Ik weet niet of jullie het geslacht van jullie baby willen weten, maar bij Babyview is het zo geregeld dat ze vanaf 20 weken het geslacht kunnen zien, laat jouw kindje net op dat moment het geslacht echt niet zien, dan mag je later nog een keertje gratis terugkomen! Wij zijn erg tevreden over Babyview, we zijn bij de vestiging in Oosterwolde geweest.

Succes en alvast veel plezier bij de echo!

Bianca, 33 wk en 5 dgn zwanger!

Hoi janet!

Wij gaan vanmiddag om half 5 een pret echo laten maken..3 en 4d.
Ik zie er de hele dag al naar uit..en de dag duurt dan ook onwijssss lang naar mijn gevoel..hihi!!
Wij laten de echo maken door 3d4u in zwaag.Als ik weer thuis ben zal ik je/jullie zekerrr laten weten hoe het was!!

Groetjes vanessa
23+5 weken

Terug
Bovenaan