3 en 4d echo , heeft iemand deze laten maken?

Hoi Janet,

Ik heb de 4D echo ook laten maken in Westerhoven.
Vond het echt de moeite waard kost wel wat (€ 75,-)   maar je hebt ook wat!
Ik heb een DVD van ongeveer een half uur en nog diverse foto's.

Groetjes Nancy 30 wkn + 2 dgn

hoihoi,

Wij hebben een 3/4D echo laten maken bij Babyview in Amersfoort. Helemaal geweldig!! De echoscopiste was erg enthousiast! Ze moeten om 3D te krijgen wel eerst 2D doen om zo een beeld te vormen. Wij waren erg enthousiast.

Zeker de moeite waard! www.babyview.nl is de website waar alle vestigingen en kosten opstaan!

Ze zeiden tegen ons dat het het mooiste wordt tussen de 26 en 28 weken! Wij hebben het met 26 weken laten doen.

Echt een aanrader!
Veel plezier!

Groetjes  Sandra
(27 wkn 4 dgn, april forum)

p.s. mocht je voor babyview kiezen, wel snel reageren want ze zitten erg volgeboekt!

Hoi Janet,

wij hebben een pretecho laten maken bij baby view en ik moet zeggen het was zoooooooooooooooo leuk en het ging ook heel erg relaxed en ze legde alle detail echt prima uit. Moest nog wel een keer terug komen omdat die kleine smurf die goed genoeg lag om een mooie dvd te maken, maar dat gaat allemaal zonder extra kosten. Ze zei zelfs als het kindje 2, 3 of zelfs 4 keer podiumangst zou hebben dan doen we het net zo lang tot het wel iets moois oplevert. Je betaald idd een behoorlijke prijs ( 100 euro ) maar het is zeker de moeite waard en heel waardevol.

Succes met de keuze van het bureau

Groetjes van Marinte, mama van een knulletje van 5 weken

Dag dames,

Dank voor deze reacties!
Ik lees dat babyview dus goed uit de bus komt, ik woon redelijk dicht bij een va de vestigingen, dus denk dat we daar maar een afspraak gaan maken.
Hoelang hebben jullie het op dvd gekregen en ook fotos?
Ik zal de site eens even goed doorlezen, bedankt voor jullie tips!

Lfs,
Janet
17 weken en 1 dag

Hi,

Ik heb het met 25 wkn ook laten doen bij babyview in Haaksbergen.
Erg aardige rustige, wat oudere, vrouw.

Ik heb bijna 3 kwartier aan 'film' materiaal meegekregen op dvd, en voor 6 euro hebben we er een foto cdrom bij laten maken... zodat we alles makkelijk konden bewerken, uit konden printen, online konden zetten e.d.

Echt de moeite waard!

Liefss..

Misschien een leuke idee , diegene die al een 3D Echo hebben laten maken, fotos hier te plaatsen!! :) ben erg benieuwd

Lfs
Janet

Hallo,

Ik sluit mij aan bij de reactie van Bianca.
Wij hebben vorige week (bij een zwangerschap van 22 weken) een 4D echo laten maken bij babyvieuw (website staat al een aantal keren genoemd) in Haaksbergen. Over 6 weken gaan we weer. Wij kozen ook voor een 4D-pakket t.w.v. 160 euro (2 echo's) ! Wij hebben een prachtige 1ste DVD en heel mooie foto's! Over 6 weken krijgen we dan weer zo'n mooie DVD met foto's ( de 160 euro is dan al betaald bij de 1ste keer). Wij hebben beiden onze ouders meegenomen. Het maakte niet uit met hoeveel we kwamen! Het was heel mooi en bijzonder, vooral omdat de aanstaande opa's en oma's zo hun kleinkind al konden bewonderen! Inderdaad een AANRADER!!!!        

Succes!
Groetjes van Ilona!

Terug
Bovenaan