3 follikels, wat zouden jullie doen???

A

Anoniem

Guest

Hallo meiden,

Sommige van jullie kennen me misschien wel, ik ben Anieska, 26 jaar, en zit in ronde 17 voor ons tweede kindje.
Zit
in de mm en spuit menopur, en pregnyl.Nou is de dosis menopur deze
maand omhoog gegaan, en dat was te merken.Had gisteren tijdens de
follikelmeting 3 eitjes,2 van 12mm en 1 van 13mm.Morgen moet ik weer
naar het zh in de hoop dat 1 van die drie niet doorgroeid, moest vanaf
gisteren minder spuiten.Het ziekenhuis vindt de kans op een drieling te
groot!Volgende maand beginnen we met iui, als we deze maand iui hadden
gedaan, was dat afgeblazen aangezien ze de kans op een drieling te
groot vinden!

Maar ik heb zoiets van ben in al die maanden nog
niet zwanger worden, waarom zou ik dan nu wel zwanger raken, en dan nog
van 3???
Ik weet dat er een risico is, maar wat zouden jullie doen???

liefs anieska

Hoi,

Wat ik zou doen? Ik zou samen met manlief iedere avond een feestje bouwen en daarna 15 min een kussen onder m'n kont leggen in de hoop dat in ieder geval 1 vd eitjes bevrucht wordt!
Na 20 rondes, waaronder 4 met iui zou ik zelf denken dat de kans op een drieling bij mij verwaarloosbaar klein is.

Liefs Wietske

das duidelijk Wietske!hahaha!!!
Ben het wel met je eens

liefs anieska

hoi anieska,

ik zou er ook gewoon voor gaan hoor!!
ik had vorige keer ook 2 eitjes op springen,flink gewiebeld maar geen 1 raak dus ik zou het gewoon proberen hoor!!!
wij zijn inmiddels al in ronde 25! en 6 januari krijgen we uitleg over de IUI en daarna gaan we ermee beginnen.
succes'en go for it!

xxx mier

Hoi Anieska,

Ik kan me heel goed voorstellen wat je bedoeld. Heb zelf ook een keer 3 eitjes gehad en toen vertelde ze mij ook dat als die door zouden groeien dat de IUI dan niet door zou gaan. Tja, ben je 2 jaar bezig en dan zou het een maand niet mogen, dat werkt toch tegen je principes, of niet dan?
Als ze geen IUI doen dan zou ik het maar gewoon proberen, beter dan niks doen. En inderdaad je bent al zo lang bezig zou natuurlijk uniek zijn als je zwanger wordt en dan nog wel van een 3-ling.
Heel veel succes met de keuze die je gaat maken. Je moet doen wat je zelf denkt dat het beste is voor jullie.

Liefs Wijstje.

Ik zou het ook gewoon zelf proberen. De kans dat ze alle drie bevrucht worden is toch wel heel klein lijkt me. Heb zelf ook 2x een IUI met 2 eitjes gehad, maar  beide mislukt.
Gewoon lekker zelf aan de klus en hopen dat er één lukt! En als het er toch 2 of zelfs 3 zijn zie je dan toch weer verder. Er zijn zoveel meerlingen geboren, dus ook dat kan best goed gaan!
Succes! Laat je even weten wat je gekozen hebt?

liefs Jo

Hier nog een positieve reactie... Tuurlijk, gewoon doen, geen enkele kans onbenut laten!!!

Klusze!

kriebels

Hey meiden,

Bedankt voor jullie reacties!!!!
Ik (wij)hadden idd besloten om er voor te gaan, en wel te zien wat het wordt!
ben vandaag in het zh geweest, en heb meteen gezegd dat ik ervoor wou gaan(voordat ik weer een preek kreeg,hihi)
Ze ging er verder ook niet op in, en ik mocht me uitkleden voor de echo.wat bleek nu, er waren nog wel 3 eitjes maar, niet even groot.Er was een van maar 12mm, een van 13mm, en een van 17mm.Moet vanavond en morgenavond nog menopur spuiten, en dan magik zaterdag om 14.00 de pregnyl spuiten!!!Dan zaterdag, zondag en maandag klussen!!!
Vindt het erg spannend, hoop dat het eindelijk een keertje lukt!!!
Mijn nod is 29 dec, zou toch super zijn, als we zwanger het nieuwe jaar ingaan!

Liefs anieska

Terug
Bovenaan