3 follikels, wat zouden jullie doen???

ik wilde net reageren en je zeggen dat ik er gewoon voor zou gaan maar gelukkig hebben jullie dat zelf ook al besloten!!
heel veel plezier dit weekend en hopen op een mooi resultaat.

succes hoff

Lieve anieska 
Ik ben al jaren bezig met baby krijgen tot nu toe niks gelukt ik ben deze maand over gegaan op hormonen spuiten elke dag vanaf 3e dag menstruatie 8 dagen lang ik heb in eens 4 folieke zitten van 19 mm ik ben verboden om gemeenschap te hebben  ivbm gevaar op 4 ling maar voeld tegenstrijdig iets wat je niet mag ga je toch doen in de hoop dat er 1 of 2 van de eitjes vruchtbaar zijn  wij zijn toch in gemeenschap ook al is die kans  dat het mis gaat groot mijn wens is mama worden als de kans er is en er word nee gezegt voel je je *#@# omdat weer 1 maand verspeeld is terwijl je kans nu grooot is wij gaan er voor preek of geen preek als je geen echo's doet en niemand weet of er 4 zitten is het ook een verrassing of niet ? geef zeker niet op schatjes dit is mijn  5x iui en 1000000 pogingen en omdat ik er 4 heb zitten moet ik stoppen ??? ik heb vertrouwen hoop is voor later  en mezelf voor mijn kop slaan omdat ik niet heb geluisterd ook ??
?? xx Cynthia 

Hey!

Ik heb het zelfde probleem afgelopen zaterdag echo geweest en ze zagen 3 follikels rechter eierstok van 13mm en op de linker 2 van 17 en 18 mm 
Nu hebben ze mij gezegt niet vrijen dus een vrij verbod 
Maar het liefst wil ik deze kans niet laten schieten..

Ja ik zou het wel doen!
Het is handig om gelijk de 'My Pregnancy Wish' app te downloaden. Daar staat precies in bij fase 3 hoe je 't beste gemeenschap kan hebben, dat je man bv een half uur voor de ejaculatie koffie moet drinken zodat de zaadcellen een flinke boost krijgen. En tips en trics hoe je de innesteling kan bevorderen!
Op de website Www.mypregnancywish.com verkopen ze innesteling thee. Nou hopen dat in ieder geval 1 innestelt. 

Succes! 

Hallo dames, vanmorgen een inwendige echo gehad, na gebruik 50 mg clomid.
Er waren vandaag 3 eicellen te zien van 3,5 cm. 2,5 cm en 17mm. Ziekenhuis vertelde dat het beter is deze ronde over te slaan en provera en dan clomid te slikken 25 mg. Maar wij zijn al zo lang bezig. Ik ben 20 jaar. Hoe groot zal de kans zijn dat ik een drieling zou kunnen krijgen?
En waarom stoppen met deze ronde je bent toch baas eigen?
En het kan toch ook zo zijn dat er maar 1tje bevrucht gaat worden?....
ik vraag het hier maar even want de afdeling kan ik nu niet bereiken en vragen spoken wel door mijn hoofd..

Terug
Bovenaan