3 keer 3..!!!!!!!!!

A

Anoniem

Guest
Dag lieve allemaal..
3 keer 3, betekent JAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!
Ik ben voor de derde keer, de derde maand zwanger geworden..
Heb vanmiddag de test van vanmorgen aan mijn vriend laten zien, en die zei al gelijk die is positief hoor!!
Ik inderdaad niet overtuigd...ahum.
Snel CB test ghaald, drie in een verpaking, van die digitale..
Ik dacht, nou kom maar op..haha
Dus net gedaan en echt heel snel, en ruim binnen de nodige drie minuten, ZWANGER!!!
Dus heel duidelijk, op het scherm.
Dus ik ben zwanger, en ik hoor het mezelf zeggen..raar.
Bij mijn andere twee kids ook de derde maand raak..En nu dus weer.
Terwijl de laatste ongi twee keer zolang was als normaal....Ik zei toen voor de grap nog; hopelijk is mijn lijf er nu klaar voor. Hihi.
Meiden, het is super.
Zag ook al die lieve positive berichtjes bij mijn andere bericht..Dank jullie wel.
Ik blijf voorlopig lekker hier hoor.
En gun julie allemaal hetzelfde geluk!!

Veel liefs R

YES!!!!

Van harte gefeliciteerd. Super meid.

Enne voor de rest van de dames, wat is het moraal van het verhaal?
Haal gewoon die dure ClearBlue, maar het is dan wel gelijk duidelijk!!!

Miep

Miep dankjewel!
Je hebt helemaal gelijk, alleen wist ik het niet.
Zal ze nu aan iedereen aanraden..
Al heb ik er wel twee over nu....jammer dat ze niet per stuk gaan!
Liefs R

GEFELICITEERD
ik hoop nog steeds dat het bij mij ook 3 keer scheepsrecht is, maar aan de andere kant mijn geluksgetal is 4 dus wie weet nog een maandje wachten.
Maar super zeg geniet ervan. Hoe oud zijn je andere 2 trouwens?
liefs daan

Ohja, als het allemaal goed mag gaan word het een kindje van half april 2007.
Zou ik bijna vergeten.
Maar eerst die eerste weken/maanden door komen he..

Groet R

En mama van 3, ik hoop nu des te meer dat voor jou ook een goede maand is gekomen.
Wie weet heeft die vakantie goed gedaan, en ben je toch uitgerust bezig..zou bij mij wel degelijk zo kunnen zijn geweest hoor..

nogmaals gefeliciteerd hoor!! lekker van genieten en heel veel  geluk!!! een toppie zwangerschap gewenst!!

liefs sweety

Hoi,

Van harte gefeliciteerd zeg, nou voor jou gaat 3x is scheepsrecht zeker op!!!! geniet ervan en strooi wat glitters rond!!!
ik sta klaar om ze op te vangen. Toch goed he die CB test, het kost wat maar in jou geval heb je ook wat!
Ik had voor deze maand nog hoop, maar heb sinds vanmiddag een beetje een ongi gevoel, zo weeeg van onderen, vrees dus dat de rode duivels gewoon gaan komen zondag!!!!

gezellig dat je nog op dit forum blijft trouwens, wie weet kan je ons nog goede raad en advies geven!!!!

groetjes Nicole

Hoi Daan,
Mijn dochter is bijna 7, en mijn zoontje is 3,5.
Ze zitten tzt dus lekker allebei op school..
En ze krijgen het als we het ze vertellen over een paar weken, ook lekker goed mee. Ik hoop dat dit echt een leuke tijd is voor ons als gezin.
Dit word onze laatste keer zwanger zijn etc, dus dubbel genieten.[ als het allemaal goed mag gaan]
We moeten nog wel het een en ander aanpassen in huis, maar ook keileuk.
Groet R

Terug
Bovenaan