3 keer 3..!!!!!!!!!

Cosy, een ongi gevoel had ik ook erg, maar het zat voor mijn gevoel meer van achteren in mijn buik..beetje moeilijk uit te leggen. Voelde als ongi, maar de plaats klopte niet.
Voel nu ook nog van alles, maar weet gelukkig van de eerdere zwangerschappen dat dat erbij hoort.
Groet R

R,

het is echt leuk hoor dat je kindjes het heel bewust meekrijgen. Vooral je dochter zal straks helemaal boven de wieg hangen.

Mijn dochters zijn 8 (net) en bijna 7, ons knulletje is 4 maanden. De meiden zijn er helemaal stapeldol op. De meiden hebben aangegeven nog wel een broertje of zusje te willen, en dus moeten wij aan de slag zeggen ze.

Ze moesten eens weten.

Wij zeggen voorlopig nog niets. Ze hebben vorig jaar ook heel bewust meegemaakt dat het misging en we zijn nu dus een stuk voorzichtiger daarin.

Miep

He Miep.
We vertellen het ws pas met de eerste echo straks.
Hopelijk zal dat op tijd zijn, want dan kunnen we met mijn dochters verjaardag het grote nieuws vertellen.[ derde week september]
Lijkt me heel raar. Ik weet ook dat vel mensen er raar van zullen opkijken..Spannend.
Mijn dochter wilde de vorige keer een zusje, maar kreeg een broertje waar ze erg aan moest wennen.
Wie weet hoe het nu gaat.
Ik wist bij beide keren niet tot de bevalling wat het zou worden, maar aangezien het nu de laatste keer is...en ook handig met het herindelen van de slaapkamers..
We zien tzt wel wat we doen.
Groet R

hoi RW,

Dank je voor je reactie, ik denk echt dat het deze maand niet zo mag zijn. op naar de volgende maand dan maar he. had deze maande voor het eerst ovulatietesten gebruikt en merk dat de hoop dan toch groeit omdat je zeker weet dat je het op het juiste moment doet. elke maand als ik denk dat ik ongi word, word ik erg onzeker, denk dat het nooit gaat lukken, maar dat zullen wel meer vrouwen herkennen.

groetjes en geniet ervan he

Ik heb even nagekeken wanneer we hebben geklust en wanneer het nou raak geweest moet zijn..
Wij zijn niet van die elke dag, of om de dag klussers hoor. Dus we hebben het niet eens extra vaak gedaan.[ ook omdat het zo heet is geweest die periode...hihihi..]
Ik weet mijn ei niet precies te plaatsen want ik voel het niet.
We hebben in die periode op dag 10, 13 17 en 23 geklust. Dus een van die dagen was raak..Ik denk zelf de 17e dag..van mijn cyclus van 28 dg.
Weet dat nog van de vorige zwangerschap, toen klopte die 14e dag ook niet.
Achja, weet niet of iemand er wat aan heeft.
Maar ik wil maar zeggen dat extra vaak klussen echt niet nodig hoeft te zijn..
Succes.R

En...niet te geloven, maar ik heb gewoon volgende week de hele week vakantie.
Kan ik lekker genieten, als ik loop te stralen, ziet niemand het nog..hihi.
Ben benieuwd hoelang ik het op mijn werk verborgen kan houden..mensen kijken er al snel naar als ze weten dat je nog een kindje  wilt.
En de vorige keer zag je het al heel snel..
Groet R

Terug
Bovenaan