3 maanden oud en nu al naar een peut verwezen...

Joey kon zijn hoofdje al vroeg (ik weet niet meer hoe vroeg) goed recht houden, maar ik denk idd dat dit niet zoveel zegt over zijn ontwikkeling of zijn verstand. Er zijn vast genoeg dingen die Joeynog niet kan, die andere kinderen al lang konden op zijn leeftijd, maar ik heb geen zin mij daar mee bezig te houden. Ik denk ook niet dat jij je mannetje moet vergelijken met anderen. Luister naar je kinderarts en maakje geen zorgen. 'Een mens lijdt meestal het meest...'etc.
Stertke en je zult zien: het valt allemaal best mee!

hoi
wat vervelend dat je jochie zo'n moeizame tijd heeft gehad.wat zn kracht betreft zou ik me niet teveel zorgen maken.wel fijn dat ze hem goed in de gaten houden.doordat hij zo ziek is geweest en veel gespuugd is het vrij logisch dat zn spiertjes wat slap zijn.een beetje oefenen onder begeleiding van een fysiotherapeut is toch juist fijn.weet je zeker dat je de goede dingen doet.ik probeer boas ook zoveel mogelijk(niet TE)te stimuleren,maar eerlijk gezegd doe ik maar wat.maar volgens mij gaat het prima.
boas is 13 weken en kan hetzelfde als wat jou zoontje kan.alleen zn hoofdje optillen als hij op zn buik ligt doet hij niet,maar op schoot wel.
sterkte!
groetjes kari

Terug
Bovenaan