3 maanden zwangen en nog geen grammetje aangekomen

Wie ook? Ik herken dit niet van m'n eerste zwangerschap. Toen kwam ik volgens mij alleen maar aan en nu val ik zelfs (een beetje) af. Bij de eerste zwangerschap ben ik in totaal 14 kilo aangekomen en was ik aan het begin van mezelf al 20 kilo te zwaar. Nu heb ik een gezond gewicht voor mijn lengte en kom ik minder snel aan, heeft dat iets met elkaar te maken? Wie is ook, nog niet, aangekomen in de eerste 3 maanden?

Groetjes Patricia

Ik ben nu 17 weken zwanger en tot nu toe 4 kilo afgevallen! ( en niet extreem misselijk geweest ofzo) Dus tja ik weet het niet... dat meerdere keren op een dag kleine beetjes eten... daar hoor je van aan te komen toch? ;)
Maar goed, mijn buikje groeit wel gestaag dus volgens mij hoef ik me geen zorgen te maken :)

Nou ik kom momenteel nergens van aan. Maar goed, vrijdag de eerste echo gehad en de baby is duidelijk alive and kicking dus ik hoef me geen zorgen te maken maar vroeg me toch even af wie dit herkent omdat ik zelf alleen maar het aankomen ken van mijn vorige zwangerschap en juist niet het afvallen

Ik ben nu 12 weken en weeg nog exact hetzelfde als voor de zwangerschap. Niet heel veel hoeven spugen en eet al weken de hele dag door kleine beetjes (koekjes, rijstwafels, cupasoup enz). Vind het allang best, wat er niet aan komt hoeft er ook niet af :) Maar goed, niet te vroeg juichen want wie weet vliegen de kilo's er de laatste maanden wel aan....Mijn buik begint nu in elk geval langzaam te groeien.

Hi,

In beide zwangerschappen (de tweede ben ik nu 37 weken) ben ik maar 5 kg in totaal aangekomen. Het hoeft dus niet zo te zijn dat je veel aankomt. Volgens mij kreeg ik de meeste kilo's in het tweede trimester.

Gr. Tamara.

ik ben ook nog niet aangekomen
ben nu 13 weken
wel ziten de broeken al wat strakker.
bij mijn zoontje kwam ik ook pas na de 20 weken aan en kon ik wel langer mijn broeken aan
daar was ik totaal 13 kilo aangekomen

groetjes moekje

de meeste broeken pas ik nu niet meer, alleen nog 2 hele goedkope spijkerbroeken die ik een paar maanden geleden gekocht heb voor m'n werk want die vallen zo raar wijd. Toch raar dat je evenveel weegt maar dat je lichaam toch van vorm verandert en je wel een klein buikje krijgt. Vind 't echt maf.

ik ben zwanger van een tweeling 20wk en nog maar 2 kilo aangekomen,maar buikje groeit wel mooi.voor me zwangerschap woog ik wel al te zwaar dus ben blij dat de kilos er niet aanvliegen..mar ja het kan nog komen natuurlijk.

groetjes zonnetje

Terug
Bovenaan