3 maanden zwangen en nog geen grammetje aangekomen

Ben 30 w & 5 d. Ben 2 kilo afgevallen en kan mijn eigen kleren nog aan :)
De VK zei tegen me dat dit juist goed was. (nou ben ik wel al wat zwaarder hoor normaal gesproken haha)
Liefs Sonja

Bij Nova ben ik de hele zwangerschap afgevallen tot de laatste 4 weken toen was ik in ene 6 kilo aangekomen, het werd toen warm en ik hield ongelooflijk veel vocht vast, Nova was 8 pond bij 39 weken en ik was de dag na de bevallig 8 kilo kwijt.
Ik heb van mezelf overgewicht en nu ben ik morgen 21weken zwanger en 2 kilo gegroeid, moet ook zeggen dat ik dit keer zin heb in van alles en nog wat, dit kindje was met 19week al ruim 300 gram geschat....

Liefs randy

Ik ben inmiddels 16 weken zwanger en 3kg afgevallen (dat waren er 4). Mijn buik wordt dikker, maar verder komt het er niet zo snel aan. Ik denk dat het bij iedereen anders is en zolang je normaal blijft eten is er niets aan de hand.

groetjes Bubbles

Het is wel goed als je niet teveel aankomt. Zelf ben ik druk bezig met zwanger worden, maar heb wel overgewicht. Zijn hier ook mensen met overgewicht die heel weinig zijn aangekomen?

Succes met je zwangerschap!

Liefs Victory

hoi hoi ik vind het heel herkenbaar, ben nu voorbij 21 weken en weeg nog steeds minder dan de dag dat ik zwanger werd. en dan zeggen ze dat je aankomt tijdens een zwangerschap. ik eet voldoende, en ik startte met 20 kilo overgewicht dus ik maak mij niet veel zorgen. de kleine eet blijkbaar mijn vet op. als de kleine maar gezond is daar gaat het om

ik ben nu 3 en een halve maand zwanger en al bijna 10 kilo aangekomen:O heb echt een dikke buik de rest niet dikker geworden bij mijn eerste kindje was ik 23 kilo aangekomen. voor zwangerschap 52 kilo en op het eind 75 ben benieuwd hoeveel kilo dit wondertje me geeft.

Ben nu 17 weken zwanger en heb al sinds de 10e week mijn eigen broeken niet meer aan, maar ben 2 kilo lichter dan mijn startgewicht. Heb al 3 echo's gehad, en de baby doet het goed. Dus geen zorgen maken.

Terug
Bovenaan