3 maanden zwnager en een paar vraagjes aan jullie meiden!!

Leuk om te lezen ik heb ook de hele tijd zin in eten de hele dag door al heb ik net eten op denk ik alweer aan t volgende, en ik heb zo'n zin in chocola dat at ik normaal bijna nooit maar nu heerlijk, maar ook chips,kaas,drop en drinken waar prik in zit        

Hallo.

Ik ben Catharina en vorige week donderdag een positieve test gehad. Vrijdag begon ik al verandering te merken met eten. Het is zo grppig om te lezen dat jullie zo'n trek hebben in cola. Voor dat ik zwanger werd dronk ik 'veel'  cola (te veel volgens mijn man). Nu vind ik col  echt niet meer lekker, en daar baal ik  van. Appelsap is ook niet meer lekker, dus drink alleen nog maar  melk en limonade, beetje saai. Veel andere dingen is ook niet lekker meer, lijkt wel of alles zuur smaakt. Maar ben niet misselijk. Bij mijn eerste zwangerschap dronk ik juist cola omdat dat tegen de misselijkheid hielp. Ik zit nu een beetje met mijn handen in het haar, wat vind ik wel lekker?    

hoi,
ik heb tijdens mijn zwangerschap alleen maar cola gedronken en koffie en thee enz.
ik heb nergens last van gehad ik vind dat z'n onzin vroeger dronken en aten ze ook alles en keken ze nergens naar.het enige wat ik niet heb gegeten is filet american(rauw gehakt) ik werk in een slagerij en zeiden ook dat het slecht was en ben gewoon blijven werken en ook nergens last van gehad.

hallo, grappig om te lezen over COLA, haha wat zit daar toch in?? ik ben nu 3 maanden zwanger en vind cola ook errug lekker. daarentegen kan ik geen koffie meer zien, alleen die lucht al....

verder hoef ik geen gebakken aardappels met broccoli meer en vind ik snoepjes juist heeeerlijk!!!

groetjes an

Terug
Bovenaan