3 mnd, ziek... wil niet eten, wat nu?

Hé Suus!
Onze meisjes schelen dus een maand. Ik zet ´s ochtends altijd de wekker, voor de zekerheid. Ik haal mijn dochter C. rond zeven uur uit bed. Meestal ligt ze dan al wakker wat om zich heen te kijken. Soms hoor ik haar (veel) eerder. Ik geef de eerste fles op z'n vroegst om 6 uur. Voor zessen vind ik echt dat het nog nacht is! Door de dag op een vast tijdtip te beginnen, loopt het dagschema ook altijd hetzelfde. Voor haar en voor ons prettig.
Nu heb ik gisteren een nummer 3 speen gekocht, voor op de fles en wat blijkt....: nu drinkt C. de fles veel makkelijker (bijna) leeg!
Gisteren kreeg C. weer een inenting op het cb en daar kreeg ze koorts van. Dus al met al geen makkelijke periode voor haar! Maar ik heb het vermoeden dat die koorts misschien ook de verkoudheid te lijf is gegaan... een geluk bij een ongeluk! Vandaag geen koorts meer, maar wel extra huilerig en moe.
Wat naar zeg, die prikken... En nu zijn we ook nog doorverwezen naar het ziekenhuis, omdat de beentjes niet even lang lijken te zijn. Misschien zit het in het linker heupje niet goed... Gelukkig maar dat ik nog niet moet werken. Ik heb extra ouderschapsverlof opgenomen en hoef pas half maart weer aan de slag. Dat zal wennen zijn!
Ik hoor weer van je, Suus!
bye, Annet

Hé Suus!
Onze meisjes schelen dus een maand. Ik zet ´s ochtends altijd de wekker, voor de zekerheid. Ik haal mijn dochter C. rond zeven uur uit bed. Meestal ligt ze dan al wakker wat om zich heen te kijken. Soms hoor ik haar (veel) eerder. Ik geef de eerste fles op z'n vroegst om 6 uur. Voor zessen vind ik echt dat het nog nacht is! Door de dag op een vast tijdtip te beginnen, loopt het dagschema ook altijd hetzelfde. Voor haar en voor ons prettig.
Nu heb ik gisteren een nummer 3 speen gekocht, voor op de fles en wat blijkt....: nu drinkt C. de fles veel makkelijker (bijna) leeg!
Gisteren kreeg C. weer een inenting op het cb en daar kreeg ze koorts van. Dus al met al geen makkelijke periode voor haar! Maar ik heb het vermoeden dat die koorts misschien ook de verkoudheid te lijf is gegaan... een geluk bij een ongeluk! Vandaag geen koorts meer, maar wel extra huilerig en moe.
Wat naar zeg, die prikken... En nu zijn we ook nog doorverwezen naar het ziekenhuis, omdat de beentjes niet even lang lijken te zijn. Misschien zit het in het linker heupje niet goed... Gelukkig maar dat ik nog niet moet werken. Ik heb extra ouderschapsverlof opgenomen en hoef pas half maart weer aan de slag. Dat zal wennen zijn!
Ik hoor weer van je, Suus!
bye, Annet

Hey Annet, ben ik weer even. Mooi dat je dochter nu makkelijker haar fles leegdrinkt met speen 3.   Ja die prikjes zijn echt niet fijn. Sophie is er nu voorlopig vanaf.
Wij hebben gisteren te horen gekregen dat ze een spreidbroekje moet! We hadden het vermoeden al en het bleek dus te kloppen....
Ik baal er wel van maar ja, het komt allemaal weer in orde met haar heupjes zullen we maar zeggen.
Jij moet ook met je dochter naar het ziekenhuis toe? Ben je ondertussen al geweest?

liefs Suus

Hoi Suus,
Ja, helaas, onze kleine moet ook een spreidbroek dragen de komende vijf maanden. We zijn geschrokken en verdrietig. Ze draagt een dr. Visser prothese, sinds gistermiddag. En jouw dochter? C. moet veel huilen en wil veel op schoot hangen. Ook in haar slaap huilt ze met een zielig hoog stemmetje (ze is er al hees van). Afgelopen nacht was de eerste nacht met spreidbroekje. We hebben alledrie nauwelijks geslapen. Zo zielig, zo vermoeiend en emotioneel belastend... Ik lees overal dat kindjes er over het algemeen na drie dagen aan gewend zijn.  Dus waarschijnlijk nog twee onrustige nachten. En nu moet ze volgende week beginnen op het kinderdagverblijf... Wat ben ik blij dat ik nog niet hoef te werken. Hoe is jouw situatie met je dochter? Zouden we emailadressen kunnen uitwisselen?
Hoop van je te horen,
Annet

Hoi Annet, dus jouw dochter  heeft nu  ook een spreidbroekje....  Wij hebben deze week een verwijsbief voor het ziekenhuis gekregen en daarin stond dat we pas 18 maart een  gesprek zouden hebben met een arts.
Daar waren we best wel pissig om want dan moet je nog zowat drie weken wachten.
Dus Michiel heeft  vandaag gebeld en nu kunnen we er volgende week donderdag al terecht. Ben benieuwd. We hebben dus eerst een gesprek en dan zullen we wel horen  hoe en wat.
Hoe gaat het nu met jullie kleine meid? Is ze er al iets aan  gewend? Ik  vind het ook echt niet leuk dat Sophie het moet maar goed, het komt weer helemaal goed met de heupjes denk ik dan. Maar vind het voor haar  zo sneu omdat ze juist zo graag hard  mag trappelen met haar beentjes.
Email adressen uitwisselen in prima! Kunnen we mooi  mailen over van alles  en nog wat.
Mijn mailadres is suus26_1@hotmail.com

liefs Suus  

Terug
Bovenaan