3 oktober wie nog meer?

zo grappig allemaal op een rij bevallen..........nou ik ben vandaag precies 37weken zwanger en het mag echt komen van mij....maar de baby is nog niet helemaal ingedaald niet dat dat wat zegt maar ja  ,ik heb het echt gehad...

Ja, het wordt wel zwaar zo op t eind he. Ik heb net de baby kleding gestreken, en je kan me opvegen!! Ik heb het gevoel alsof ik de vierdaagse heb gelopen hihihi. Van mij mag de kleine zich ook aandienen!! Ik moet er niet aan denken dat ik zo nog 5 weken doorloop.

Maar ja, ze zal wel komen als ze er klaar voor is.

groetjes Petra
(36+6 wk)

Even nieuw leven inblazen omdat de data's al voorbij zijn of in de buurt komen.
Ik ben ook de 3e uitgerekend. Dus overtijd. Hoe is het met de rest, al bevallen of is alles nog rustig?

hoi

nou ik ben de 8e, dus woensdag uitgerekend en loop nog "vrolijk"rond!
vrolijk is dan ook echt met aanhalingstekens... geduld heb ik niet echt meer geloof ik.
ik liep van de andere 2 ook 9 en 10 dagen over dus ga daar nu ook maar vanuit..

heel veel succes allemaal!

liefs Jenny

Ik waggel ook nog gewoon verder (was 3 dagen terug uitgerekend). Maar hoe zat ik het eerst ook was, toen ik eenmaal over de datum heen ging, was dat ook goed. Nu heb ik zoiets van ze komt wel als ze komt en ik ga er niet op zitten wachten.
Ook voelen de avondjes met mn mannetje alleen een beetje als gestolen avonden. Net als vroeger als je alleen thuis was met je vriendje hahaha. Heb dan ook ingesteld dat er geen bezoek meer ontvangen wordt 's avonds, alleen nog maar overdag. Nu kunnen we nog lekker met zn tweetjes zijn, straks 20 jaar niet meer (of in ieder geval niet meer zo makkelijk als nu)

Ben nu wel benieuwd wat nu uiteindelijk de datum wordt (ging stiekum toch een beetje van een september beebje uit)

groetjes Petra
(40 weken en 3 dagen)

Terug
Bovenaan