3 weken te vroeg bevallen op 3 okt wie nog meer

ik was uitgerekend op 22 okt 2005 van me eerste kindje   op 3 okt kreeg ik zon pijn dat ik al 2 cm opntsluiting had
tegen 2 uur kreeg ik weeen       vk geblkd en die zijn half 4 terugbellen dus dat deed ik ik kon het niet meer volhouden haf 5 was ik in het ziekenhuis       ben daar  onder de douche  geweest en heb rondgelopen nooit gaan liggen lopen brengt de ontsluiting sneller       acht uut mocht ik persen en vijf voor half negen was me zoontje bryan geboren hij woog maar liefst 2910 en is 46 cm hij is nu een weekje oud en het gaat uitstekend met hem     in het begin last van geelzucht gehad maar het is nu al weer weg    

zijn der meer mensen die een premature baby hebben        

hee hallo,

Dit is officieel nog geen prematuur. Ik ben ook 3 weken te vroeg bevallen van mijn dochter 4 jaar geleden.
Vrijdag avond braken mijn vliezen en een uur later begonnen mn weeen. Die later laten zou ik precies 37 weken zijn. De vk gebeld, en mocht nog thuis bevallen.
ZO ben ik dus ook begonnen maar de volgende dag om 14.00 uur had ik nog maar 5 cm ontsluiting, terwijl ik al hefige weeen had gehad. het schoot niet op, dus op naar het ziekenhuis, daar had ik ineens 8 cm, om 15.50 mocht ik persen en om 16.20 is mijn dochter op een natuurlijke manier  geboren.
Ze werd gelijk op mijn buik gelegd en ging meteen goed met haar, apgarscore 10 en ze woog 2930 gram en was ook 46 cm.
Was een heerlijk poppetje, maar je kon niet zien dat ze te vroeg was, alles was mooi in verhouding. En ik ben zelf ook klein.

Van mij mag dit kindje ook om die tijd of 2 weken te vroeg komen. Ik was er nog helemaal niet op voorbereid, dus had ook geen tijd om me druk te maken over de bevalling.

Groetjes, Ris 27 weken

sorry, die ene zin loopt niet, het is die dag later zou ik precies 37 weken zijn.
Dus onze meid is precies 3 weken te vroeg bevallen, en dat mag, 4 weken bijvoorbeeld niet dan moet je in het ziekenhuis bevallen.

die van mij had een beste bosje haar nu ook nog trouwens     toevoelig allebei 3 weken te vroeg maar hij is wel klein maat 50 past hem niet aleen prematyure kleding D:D:D:D:D

Hi,

Leuk he, zo`n koppie met haar, had mijn dochter ook, dat zeiden ze al toen ze het hoofdje net konden zien tijdens de bevalling, dat vond ik toen heel leuk om te horen.
Ze was pik zwart, heel mooi, maar nu is ze hartstikke blond!!

Ja maat 50 is veel te klein. Dan moet je alles nog een paar keer omslaan. Ik heb nu stiekum al een kleinere maat gekocht in een babyzaak, voor het geval deze ook weer vroeger komt. Er zijn premature kleertjes te krijgen bijvoorbeeld bij Prenatal.

Succes ermee....
P.s. moest jij in het ziekhuis bevallen of was dat eigen wil?

Groetjes, Ris

je bedoelt maat 50 is te groot ja heb ook premature kleding

wou zelf in zieknhuis bevallen      

en ja zeker mooi zon kopje met haar heb je msn kunnen we daar chatten     leeuwarderbitch18@hotmail.com

gr desiree

Hoi

Ik ben ook met 37 weken bevallen. Maxel was 3010 gram en 48 cm.
Ik lees inderdaad wel vaker dat men het over te vroeg bevallen heeft.
Je bent pas te vroeg bevallen als je echt onder de 37 weken bevalt.

Hoi Dames,

Ik ben van mijn dochter met 35 weken en 2 dagen bevallen, een echt prematuurtje dus. Waarom ze zo vroeg kwam is mij nu nog een raadsel. Ze woog bij de geboorte 3390 gram en was 48 cm lang. Mede dankzij haar "enorme" gboortegewicht mocht ze na 6 dagen mee naar huis, gelukkig maar want we waren dat ziekenhuis goed zat!

Inmiddels is ze al 21 maanden en je zou niet zeggen dat ze ooit een prematuurtje geweest is want ze is een stevige jongedame geworden! Ongeveer 90cm en 14 kilo...

Veel geluk allemaal met jullie kleine!

Groetjes Sandra

Terug
Bovenaan