3 x een test gedaan... ik ben zwanger !!!!!!!!

was heel de tijd zo onzeker durfde geen test omdat ik het al enige tijd wil en niet wilde lukken is het nu gelukkig wel zo heb 3 tests gedaan (kon het gewoon niet geloven) maar ik ben zwanger !!! ik voel me zoooo gelukkig echt waar. iedereen ook veel geluk bij jullie zwangerschap

liefs hillie

Gefeliciteerd!!! Ik heb de eerste dag 4 testen gedaan, en de dag erna nog eentje voor de zekerheid! Dus is helemaal niet gek hoor... Wat leuk he zwanger zijn... Ben jij ook misselijk?

he hallo... ik ga straks toch ook nog even zon test halen met hoelang je ongeveer bent ....

heb vannacht gewoon niet kunnen slapen laat in slaap en ver voor de wekker al wakker pppff ....

misselijk ??? mwa ik moet wel kokhalse omdat ik veel slijm heb smorgens gaat dan echt door dat het zure weg is dus wel een beetje...

hebben jullie veel kwaaltjes ?? ik ben ook snel moe en moet veeeel plassen al een tijdje ...

xxx

niet echt misselijk, maar wel veel last van nare luchtjes, de vaatwasser en m'n wasmachine blijken ineens te stinken, vooral 's morgens :)
gelukkig hang ik niet boven de pot.
Moe in het quadraad, kan voor me gevoel de hele dag wel slapen en plassen hihi ja wel tich keer per dag en 's nachts zorgt onze rijstekorrel er ook al voor dat ik er vaker als normaal uit moet
Maar verder helemaal geen klagen hihihihi

'smorgens voel ik me zo belabberd als maar kan, misselijk en moe. De rest van de dag neemt dat gelukkig iets af. Verder idd ook de gevoelige borsten. Ergens geeft het ook wel een goed gevoel, dat er in ieder geval iets veranderd in mijn lichaam ;)

Terug
Bovenaan