3 x een test gedaan... ik ben zwanger !!!!!!!!

Proficiat meid! Lekker gaan genieten!

Ik heb vooral puisten op mijn rug, heeeel veel honger, maar geen eetlust, opgeblazen gevoel.
Maar verder niet misselijk, mijn borsten zijn iets minder gevoelig op het moment en het vele plassen heb ik nog niet gehad eigenlijk..
Raar iets die hormonen!!!

Geniet ervan!

he ik heb nog zon test opgehaald en gedaan net daarom staat dat ik 1-2 week zwanger ben...

klopt dat nou wel op deze site staat dat ik in week 6 zit ???

snap het nou ff niet meer ...

helppppp

Zover ik weet wil zeggen 1-2 weken vanaf je bevruchting, je telt dan terug naar je laatste menstruatie deze weken tel je erbij op.
Als je volgens het boekje menstrueert ben je nu ongeveer 3-4 weken zwanger, as je die van clear blue hebt gebruikt?
Dit staat in elk geval in de bijsluiter... Heb er verder ook geen verstand van..

liefs

De bevruchting was dan 1-2 weken terug. Je bent dan 3-4 weken zwanger... Ik heb nog niet eerder gehoord dat de test er ver naast zat...

Misschien was je eisprong later of heb je nog niet zo veel hcg hormoon aangemaakt. Ik zou gewoon even wachtten tot de echo, dan weet je het zeker!

Die testen maken je echt super onzeker, mij althans.
Ik had bedacht nog nieuwe te kopen, maar nu ik steeds zo misselijk ben, om de haverklap moet plassen, ook s nachts en, al begin te steigeren als mn vriend maar naar mn bortsen wijst... denk ik, hoeveel bewijs heb ik nodig? Het is wel heel spannend allemaal hoor! Echt zeker wten doe je t pas als je het kunt zien op de echo denk ik... Liefs

gefeliciteerd,

ik kreeg in 2009 te horen dat zwanger worden voor mij moeilijk werd,

op 25 11 had ik weer eens een afspraak in het ziekenhuis gemaakt om te kijken of het nog verandert was,,

en ik kreeg te horen dat ik 6 weken zwanger was.

te gek he
vooral als je het helemaal niet verwacht,

groetjes emmy

Terug
Bovenaan