30 minuten slaapjes verlengen.

Ik vind den wakkertijd van 90 minuten zeer kort. Mijn jongste dochter is 9.5 maand en wakkertijd is 3/3.5 uur. Maar ze slaapt wel 'gewoon 2x1.5 uur op een dag en in de nacht van 19.30-6.30. Met 8 maanden schommelde ze ook een beetje tussen 2-3 slaapje per dag, dat 3e slaapje lukte vaak ook niet meer. Met 8.5 maand werden het duidelijk 2 slaapje per dag.
Dus Ik wil er ook niet over oordelen, ik ben geen slaapcoach en weet niet hoe het werkt met oververmoeidheid baby's..  Ik zou het zeker met haar bespreken!

5 kwartier vind ik ook belanchelijk kort... Zal ook niet voor ieder kind hetzelfde zijn toch? Als het niet werkt moet ze met wat anders komen. Maar ik zou het inderdaad ook zeker een week volhouden om te kunnen evalueren..
Ik moet het echt niet proberen om onze dochter van 8 maanden korter dan 2.5 uur wakker te laten zijn. Meestal is het 3-4uur. Ookal slaapt ze maar 30 minuten. Maar bij ons wordt er altijd in de nacht bij getankt.
Sterkte ik hoop dat het snel beter gaat! ? Wel fijn dat er nu een slaapcoach mee denkt..

Denk ook niet dat je het kan vergelijken met andere kindjes. Elk kindje heeft andere slaap en wakker tijden. Je moet echt kijken wat het beste bij je kindje past, maar neem aan dat de slapcoach dat ook met je doet ?
ons zoontje is nooit van de slaapjes overdag geweest en sliep als heel jong nog maar 2 slaapjes. Hij is nu een jaar en bijna 10 maanden en doet geen middagdutje meer maar is dan ook niet oververmoeid ofzo 

Terug
Bovenaan