30 weken echo

Hebben jullie met 30 weken ook nog een groei echo gehad?
En groeide alles goed?

Ik heb hem al gehad met 28w 5d maar hij was bij alles ongeveer rond de 30w. Het geschatte gewicht was 1385.
Dat vond ik wel heel uniek want ik ben zelf een prematuurtje en ik was bij mijn geboorte 1380 gram. Dus hij is gewoon al groter.

Nee, niet gehad. De laatste tijd 3 pretecho's gehad en even snel mogen spieken 2 weken geleden bij de gyn toen ze een echo maakte omdat ze de ligging niet goed kon bepalen. Gisteren was sat het zelfde geval, maar dat kreng van een gyn liet me niet meekijken. Flauw hoor.

Ja, hier wel. Heb dinsdag nog een echo, ben dan ruim 34 weken. Maar dit is niet standaard geloof ik hoor. Alleen omdat mijn dochter groot was met geboorte willen ze het gewicht van dit kindje goed in de gaten houden.

Ja ik heb hem ook al gehad afgelopen dinsdag. Toen was ik 29w3d.. (UD 1 mei). Mijn meisje was precies het gemiddelde dus zeg maar 1100 gram en 36 cm. Ze lag toen al lekker met hoofdje na beneden, nu hopen dat ze zo blijft liggen.

Ik dacht echt dat 30w ook nog een standaard echo was. Heb dus gewoon door de medische indicatie iedere keer een echo, blijkt dus maar wat voor een bofkont ik ben met zoveel echo's.

Het is volgens mij per verloskundige verschillend hoor. Want ik hoor ook een aantal mensen over een liggingsecho bij 35 weken, dat ze die standaard krijgen. Hier dus alleen bij medische noodzaak.
Het is natuurlijk wel een leuk extraatje, alleen zagen wij niet zoveel bij de meting....

Terug
Bovenaan