30 weken echo

Hoi,

ook bij mijn gyn standaard volgens mij, een groeiecho, zo noemen ze m. Ik krijg ook iedere controle een echo, maar deze is bij een echoscopiste en veel uitgebreider. Ik kreeg m met 29,6 weken. Kindje was toen 1,5 kilo geschat... Maar das voor mij inmiddels alweer 4 weken geleden... Morgen weer controle, weer even een kijkje nemen daarbinnen...
Het gaat zo snel nu de laatste weken!

groetjes Natasja

Ik krijg ook om de 4 weken groeiecho's. Maar dan zie ik alleen haar buik en hoofdomtrek. Ze laten helemaal niets zijn verder. Het gezichtje ofzo :-(
Vind ik zo flauw...
Ik vind het ook chago's en dat snap ik al helemaal niet, lijkt mij toch het leukste van je werk dat je tegen mensen kan zeggen, kijk hij/zij zwaait. Maar goed, zal wel aan mij liggen.

Verder doet ze het wel heel erg goed!!
Ze woog met 31 weken precies 1700 gram.
Is precies gemiddeld.

Liefs Sonja

Nee, hier geen 30wkn echo. Alleen als de VK twijfelt over iets krijg je een extra echo. Bij mijn eerste zwangerschap was ik wel bij een gyn. Daar kreeg ik standaard bij iedere controle een echo....

@Sonja, hahaha, moet wel om je verhaaltje lachen. Hier zijn het namelijk ook niet de vrolijksten... En ik kreeg met de groeiecho ook geen foto's mee, nou waren er ook geen mooie beelden om foto's van te maken, maar goed, ze had het er zelfs niet over....
Maar ja, die dames zijn ws een stuk minder lyrisch over mijn kindje dan wijzelf.....

Terug
Bovenaan