30 weken en baby helemaal ingedaald

Hoi Antionette,

De krampen die jij hebt klinken als voorweeën. Als de baby echt goed is ingedaald kan je enorme druk op je kruis krijgen en telkens terugkomende krampen/weeën.
Het hoeft zeker niet te zeggen dat je baby eerder komt, maar je gevoel kan je natuurlijk wat anders vertellen.

Ik hoop voor jou dat de rust weer terug in je lichaam komt. En dat je weer wat kunt ontspannen.

Groetjes,
Vanessa 32,3 van de vierde

Hoi Vanessa

Ben net toevallig bij de gyn geweest vanmiddag en die zei inderdaad ok dat het voorweeen konden zijn en die kunnen dan inderdaad flink pijnlijk zijn. Ik heb ook een echo gehad en dit is al de 10000000e echo ondertussen die ik in deze zwangerschap heb gekregen en dit is ook al de zoveelste keer dat er met metingen van lengte/gewicht 2 weken verder uitkomen. ben eigenlijk 31 weken en 2 dagen vandaag maar alle gemiddelde metingen van vandaag geven 2 weken verder aan. Dat is dus tot nu toe bij elke echo nog het geval geweest dus ik moet er een beetje rekening mee houden dat ik misschien wel eens verder zou kunnen zijn dus dat gaan ze nu bij de volgende controle weer nakijken. Of het is gewoon een uit de kuiten gewassn kind haha maar goed, als we idd 2 weken verder zijn dan is het ook niet meer zo vroeg dat de baby ingedaald is en dan zijn de voorweeen ook helemaal niet vroeg of raar.. dus...
het zal mij benieuwen! bedankt voor de reactie!

liefs antoinette

Terug
Bovenaan