30 weken groei echo

Hoi allemaal,

Onze VK doet standaard bij 30 weken een groei echo. Wie heeft deze al gehad en groeit je kindje goed? Wij mogen 25 oktober en dan ben ik 31 weken zwanger. Het blijft spannend vind ik.

Nee hoor, hier niet gebruikelijk.
Nu loop ik bij VK en de gyn, dus heb sowieso veel echo's, maar dat is om andere reden.
Ik mag vrijdag weer naar de gyn. Wel leuk hoor om de kleine weer te zien.

Weet wel dat als de VK denkt te voelen dat de beeb te groot of te klein is, ze je voor de zekerheid doorsturen hier.
Maar goed ik zie de kleine vrijdag weer!

Liefs

Dat doet mijn verloskundig ook niet. Alleen als ze idd. denken dat de baby te groot of te klein is, wordt je verwezen voor een extra echo.

Hier is het normaal standaard de 36e week maar vorige week leek de vk te schrikken van de groei van de kleine (hij groeit ineens heel hard).
Dus nu ben ik vandaag al 2x wezen suikerprikken waarbij beide uitslagen goed waren nu straks nog 1 keer.
En dan 20 oktober als ik ongeveer 33 weken ben krijg ik een groeiecho dus ben benieuwd hoe het verder gaat verlopen.

Het is opzich nog wel leuk om zo'n echo te krijgen. Officieel worden er volgens mij maar 2 echo's gegeven. Hierover was laatst nog een heleboel ophef. Maar er zijn ook zat ouders die een 3D-echo laten doen, het gaat niet om het geld gewoon het genieten van je zwangerschap toch?

Ik ga jammergenoeg mijn kindje waarschijnlijk pas na de bevalling weer zien. Geen echo voor mij, wel jammer.

Terug
Bovenaan