30 weken groei echo

bij ons wordt er verder geen echo's meer gemaakt.
alleen de termijn echo en de echo met ongeveer 12 weken. tenzij de verloskundige het niet vertrouwd natuurlijk.

wel leuk dan kun je je kleintje nog een keertje zien.
veel plezier allemaal dames als jullie nog wel een echo krijgen.

Bij ons krijg je met 9 en 12 weken een termijnecho, met 20 weken een echo voor evt. problemen met je kindje, met 30 weken een groei echo en met 36 weken een liggingsecho. Onze verloskundige praktijk is ook echo centrum dus ik hoef er niet speciaal voor naar het ziekenhuis en de 30 weken echo plannen ze samen met een controle.
Verder word ik ook door de gyn begeleidt maar daar ben ik nu pas 1 keer geweest om de keizersnede af te spreken en ga ik met 35 weken weer naar terug.

Wij hebben de groei echo 3 weken terug gehad .. alles klopte op de dag af .. dus nu nog 8 waeken miss 10 maar dat hoop ik niet kan nu al niet meer wachten tot de kleine spruit er is ...

Wat een verschillende verhalen, onvoorstelbaar. Ik heb weer een ander verhaal. Ik krijg naast de gebruikelijke twee echo van 10 en 20 weken, twee groeiecho's met 28 en 32 weken. Mijn eerste twee kinderen waren meer dan 8 pond bij de geboorte. Daarom willen ze in de gaten houden of het niet weer een groot kind wordt. Bovendien ligt mijn BMI boven de 25, een tweede reden.

Afgelopen dinsdag heb ik weer even mogen gluren. Geweldig! En het kindje zit mooi in de curve... Over drie weken mag ik weer! Een cadeautje bij de laatste.

Wij hebben anderhalve week geleden, met 30 weken, ook een groeiecho gehad. Had er zelf nog nooit van gehoord, maar hier (Kenia) zal het wel normaal zijn, geen idee eigenlijk. Ach, de verzekering vergoed toch. En zo weet je weer dat alles nog goed is.

Terug
Bovenaan