30 weken groeiecho en 3D

Zo je kan met recht spreken van een horror verhaal. Jeetje zeg!

Mijn eerste was ook drama. Lang vehaal, maar Uiteindelijk met vacuümpomp en knip gehaald. En daar moest de gynaecoloog wel echt drie keer heel hard rukken. Dus dacht even dat t ook nog een keizersnede zou worden maar dat was gelukkig niet zo.
Ik vond dit al mega heftig. Maar jouw verhaal bewijst dat t altijd nog erger kan.

Tweede heb ik in 7 uurtjes 'gepiept'. Deed wel mega zeer maar kon de weeën beter weg puffen. Op t laatste wou die er toch niet uitkomen dus moest toen bijna met een kind half tussen mijn benen naar t ziekenhuis.
Was uiteindelijk gelukkig toch niet nodig maar wederom met veel duwen en een knip gelukt.
Maar wel thuis.

Je begrijpt dat ik nu wel twijfel of ik t nog een keer thuis aandurf. Terwijl me dat wel t lekkerste lijkt.

Maar goed, ik moet er gewoon veel over praten. Dan kom ik er vanzelf wel achter waar ik me t lekkerste bij voel.

Balen van de 3d echo. Hier ook nog een keer terug geweest omdat het eerste resultaat erg tegen viel. Misschien toch contact opnemen om te kijken of er misschien mooie plaatjes van handjes of voetjes te maken?

Kan me voorstellen dat de schrik er dan wel ff inschiet maar het gaat goedkomen. Hier ook een niet al te denderende eerste bevalling, twee dagen over 1 cm gedaan met rugweeen zodat ik niet meer kon slapen/zitten of liggen. Wel verder goed gegaan hoor!

Wij vrouwen zijn niet voor niets degene die kids krijgen. Goed over praten en kiezen waar jij je het beste bij voelt!

Is er geen kraamhotel/kraamsuites in het ziekenhuis in Utrecht?
Daar was ik bij de tweede (hier in Amsterdam) en dat was ideaal: geen ziekenhuiskamer maar toch hoef je alleen maar de gang over als het toch een medische bevalling wordt.

En wie weet gaat het nu supermakkelijk qua bevalling, ik duim voor je!!!

Terug
Bovenaan