30 weken!!

Hoera, morgen ben ik 30 weken!! Voor mijn gevoel begint het aftellen dan echt! Met (misschien) nog minder dan 10 weken te gaan, schiet het nu echt op!
Het werken viel me vandaag erg zwaar, ben om 3 uur toen de kidneren naar huis gingen (ben kleuterjuf) ook gelijk naar huis gegaan. Na even op de bank gelegen te hebben, ging het wel weer, maar het is toch niet niks, die enorme buik die ik de hele dag meezeul, 25 kleuters in mijn klas, en dan nog mijn 3 kleuters thuis...
Nog 5 weken werken, dat lijkt wel eindeloos hoor, maar als ik het positief bekijk, zijn het 5x 3 werkdagen (ik werk ma/di en woe), is 15 dagen, maar vandaag is al om, dus nog 14, en dan nog paasmaandag eraf, dus nog 13 dagen in de klas (en dan is er ook nog sportdag, waar ik waarschijnlijk niet veel meer doe dan aanwezig zijn, dus dan zijn het nog 12 echte werkdagen, valt best mee als je het zo bekijkt, maar ja, wel verspreid over de komende 5 weken, en die buik groeit maar door...
Ik zal morgen eens een buikfoto maken, van mijn giga-luchtballon!
Groetjes, Yvette

Wow wat gaat het snel!!! Inderdaad het zit er bijna op en ook ik moet bekennen dat het ook wel tegen het einde voor mij loopt. Heb geen energie meer, helpt het slapen in de huiskamer ook niet mee.

Heel veel plezier de komende weken, die zijn zo om! 13dg werken, lekker hoor!

Groetjes Nanda

De tijd vliegt inderdaad, ik moet alleen nog wel 4 weken langer (was gisteren 26 weken). Je bent dan wel in dezelfde maand uitgerekend, maar die heeft wel 30 dagen  .
Ik moet nog 8 weken van 3 dagen werken, ik werk woe, do en vr als secretarieel medewerker. 8 x 3 = 24 dagen, maar ik ben a.s. vrijdag vrij voor een weekendje weg, koninginnedag valt op do. dit jaar en we gaan volgende week met kantoor verhuizen, waardoor we 1 dag helemaal niet bereikbaar zijn, dus nog zo'n 21 'echte' werkdagen, die ik ook echt aftel! Er is zoveel gezeur op m'n werk dat ik er liever vandaag dan morgen zou stoppen, maar goed we tellen dus rustig af.
Verder gaat alles wel goed, gisteren weer bij de vk geweest, mijn bloeddruk houdt het deze keer beter dan de vorige keer, maar nu zit mijn glucosewaarde weer net op het randje, dus over 2 weken weer laten prikken.

Groeten,
Karin

Hoi Yvette,

Ook ik ben vandaag 30 weken!! en ben ook aan het aftellen hoor.
Zit helaas door bekkeninstabiliteit al vanaf 19 weken thuis, maar had liever gewerkt hoor.
Mijn buik begint me nu ook echt in de weg te zitten. Eerst was hij wel groot, maar gevuld met veel vruchtwater en dat kan je nog wel een beetje wegduwen.
Nu is veel voller en massiever. Heb van de week met onmogelijke bewegingen mijn teennagels voor de laatste keer geknipt
Ik hoef waarschijnlijk nog maar 8 weken.
Mijn kleine is niet zo heel klein en ik ben te smal voor hem en door de bekkenproblemen gaan ze hem waarschijnlijk met 38 weken halen. Hoop dus met hemelvaart met de kleine naast me te liggen  i.p.v in me,

Nog even meid

Evelien mv Dylan en 30 wkn zwanger

ik ben vrijdag 30 weken En idd dan begint voor mij gevoel het aftellen ook echt De buik begint hier ook aardig in de weg te zitten en vooral een voetje die ook een bepaalde rib heeft gevonden was even vergeten hoe pijnlijk dat ook alweer was hahaha..
mira mv marek en 29 weken zwv ??

hahaha, dat heb je leuk geformuleerd.

Ik ben nu 26 weken en heb een heel bescheiden buikje, al voel ik me wel vaak vol......
voor sommige is dat ook weer moeilijk te begrijpen aan de buitenkant zie je niet dat ik al zo ver heen ben.

Nu heb jij natuurlijk ook wel een baan die mij echt geweldig lijkt maar wel veel van je eist.
Hou vol het aftellen is begonnen.

was ik ook maar al 30 weken! Ik ben zaterdag 28 weken, maar het kan mij niet hard genoeg gaan. Aan de andere kant gaat het  ook wel snel, dat heb je achteraf pas door en niet op het moment.
Eigenlijk mag de tijd niet te hard gaan en moet de kleine ook nog wel een hele tijd blijven zitten, want door de schoorsteenbrand van onze buren hebben wij nu ook nog het een en ander te doen. Helaas! Ik dacht dat we nog wel genoeg tijd hadden om de nieuwe kamer van Rafael te doen. De kleine komt dan op zijn babykamer, maar nu met dit gedoe erbij. Lijkt het wel nog een hoop werk en weinig tijd.

Ik ben ongeveer een jaar na de geboorte van onze eerste fulltime huismoeder geworden. Ik hoef dus niet uit te kijken naar mijn verlof. Al kan ik me wel indenken dat je er naar verlangd!

En toch kijk ik nu  al uit naar de bevalling! Zover je er naar uit kunt kijken, dan hè.

Liefs,

maandag ben ik 27 weken. Ik moet dus nog eventjes maar ik vind het enorm snel gaan! Het rare is dat je iedere week telt en toch schiet het op... Ik hoef nog maar 7 weken te werken want sinds een paar weken werk ik halve dagen dus dan moet je 6 weken van te voren stoppen Dat is wel balen maar ook wel lekker. Als het goed is krijgen we op de dag dat mijn verlof ingaat de sleutel van ons huis. Niet echt verlof dus. Ik hoop maar dat het dan met de verbouwing een beetje voorspoedig gaat zodat het 1 augustus klaar is als we hier uit ons huis moeten. Probeer er nog maar niet aan te denken...

Ben zo benieuwd hoe ons kindje eruit ziet....

Terug
Bovenaan