30 weken!!

wat gaat het snel he?!ik zag bij mij nog minder als 100 dagen,en toen dacht ik he????
het gaat echt zo snel vind ik!nog maar even en dan hebben we weer zo'n humpie:)

groetjes nienke

ik vind dat de laatste 20 weken sneller gaan als de eerste... ??! Vandaag 27+2, nog maar 13 weken!!! als ik daar aan denk krijg ik echt haast...  maar aan de andere kant: het zijn nog gewoon 13 weken van 7 dagen...  dus we hebben nog even... haha lekker belachelijk zit ik aan het doen hé! ik denk dat het veel rust gaat geven als we straks lekker in het nieuwe huis zitten! dan lekker de kaartjes uitzoeken, adressenlijst maken en al die andere regeldingen... dan lekker met verlof nog 4 weekjes...! lijkt me echt ff heerlijk... helemaal niet meer hoeven te werken..... is echt apart volgens mij!! de laatste paar jaar heb ik als langste vakantie 3 weken achter elkaar gehad... dus dit wordt echt een belevenis  ! mijn man heeft wel zoiets van: allemensen, over 13 of 15 weken ben ik vader....  haha... ik ben wel heel benieuwd hoe het gaat worden.. bij de 2e weet je alles al, maar nu is alles nieuw... maar volgens mij ben je gelijk zo verliefd op die hummel dat je al snel niet meer kan bedenken hoe het was zonder hem/haar!??

@elsemier
Ja dat is absoluut zo, al heel snel kan je je niet meer voorstellen dat hij/zij er ooit niet was. En bij de tweede weet je misschien al wel hoe het is, het blijft altijd speciaal hoor! Ik verwacht mijn vierde kindje, en vind het weer net zo spannend en leuk en verrassend als bij mijn eerste! Ik kan niet wachten!! En ben zo benieuwd hoe hij eruit ziet en wat voor kindje het zal zijn!!
Nou zo langzamerhand gaan we hier bij de junimama's toch ook serieus aftellen!!

Terug
Bovenaan