30 wk echo

bij de echo gisteren bleek dat bij onze kleine de nierbekken weer normaal zijn en het buikje ook, het echte genieten kan dus nu echt gaan beginnen. binnenkort het wiegje en badje endergelijk maar eens tevoorschijn toveren. ben nu echt benieuwd aan het worden naar de kleine en ook of hij op een van de andere drie zal lijken.
ben echt zo opgelucht. zat daar ook echt helemaal gespannen. zag flash backs van mijn tweede zwangerschap waarbij mijn dochterje en waterhoofd had (deze is trouwens met 37 weken spontaan verdwenen) maar toch. ben echt blij dat alles goed is en dat ik nu echt kan gaan genieten. het ligt helemaal op schema. het lag nu trouwens wel met het hoofdje naar beneden terwijl het dinsdag nog naar boven lag met z'n hoofd. kon zijn gezicht niet zien en het geslacht blijft nog steds een verrassing want het lag zodanig dat ik niet kon spieken. hihhi lastig eigenlijk als je afspreekt het niet te vragen maar dat je toch wel nieuwsgieirg bent.

Heej Lorena,

Wat super! dat alles weer op schema ligt en de nierbekken weer normaal zijn! kan me voorstellen dat het een hele geruststelling is....
Nu kun je lekker genieten, en de laatste dingetjes in huis regelen voor de komst van jullie kleine wonder........

hihi is echt lastig af te spreken het niet te weten, weet er alles van... Gister echt de bevestiging gehad dat het een jongetje word.. en manlief weet nog van niks :D

GENIET VAN DE KLEINE IN JE BUIK

Hoi,
Wat een goed en fijn nieuws, ja spannend blijft het altijd, nog even geduld en dan weet je wat je krijgt,,hihi
Ik zou zelf nooit gezien hebben wat het wordt, ik weet echt niet waar ik kijken moet, hoofdje, voeten, handen ed herken ik wel maar de rest,,haha
Geniet ervan hoor!
Liefs MJ

Fijn dat je goed nieuws hebt gehad!
Is toch weer een hele geruststelling.
Lekker genieten van de laatste weekjes.
Voor mij een hele geruststelling om te lezen dat jouw wurm gedraaid is hier ook een dwars/stuitligger en maak me er best "zorgen"om.
Terwijl iedereen zegt zolang ie nog alle kanten uit gaat (en dat DOET tie) heeft tie nog ruimte genoeg.
Dus daar vertrouw ik maar op.
Vind je het jammer dat je het niet hebt kunnen zien wat het gaat worden?
Ik kan redelijk echo's lezen haha weet waar ik moet kijken...........maarja als ze er niet goed voor liggen dan lukt het zelfs de meest ervaren echoscopist niet.

liefs Louise

Terug
Bovenaan