31 weken en helemaal zat

@Simplyme
Ja erg vervelend he, bij mij js ze 3000 gram en 47 cm dus in princiepe mag ze ook wel komen. 
Of de insuline iets gaat doen bij mij weten we nog niet aangezien ik het morgen pas krijg.. wacht er al 2 weken op maar er is een personeel tekort in ons ziekenhuis bij diabetes team dus alles duurt gewoon kei lang.. prik al 7 weken en 7 weken is het al niet goed en nu doen ze pas iets.. 
Vanacht weer amper geslapen. Hoop dat als ik daar morgen ben er is wat gedaan word.
Iedereen succes de laatste weken!

Hopen dat de insuline bij jou dan goed werkt, bij mij is het altijd nog een drama.
Neem het al sinds mn 32e week en het is nog steeds hoger als ik in de ochtend wakker wordt. Gedurende de dag is het laag en kunnen ze ook geen dieet of voedingsschema geven. Ik eet amper suikerproducten eigenlijk, maar omdat ik niet slaap gaat het volgens mij en de artsen omhoog in de nacht. 
Hoop echt dat het snel klaar is en ik de kleine gewoon in mn armen kan hebben, want dit kan ik gewoon niet meer aan en is niet normaal meer. 

Ja precies, 
Ik slaap ook al dagen niet. En nuchter is me waarde vaak ook hoger als het hoort te zijn (vaak 5.9/6.2) 
Dus ben wel benieuwd of dat met insuline ook zo is.
Ik snap je heel goed, ben er ook helemaal klaar mee. Gaan ze je niet inleiden ivm de insuline? 
Ik hoop indd dat we allebei snel onze kleine in onze armen kunnen nemen! 

Het is een rot situatie waarin we zitten vooral de laatste dagen. Ik heb morgen een afspraak bij de diabeet en hoop dat hij gaat zeggen dat ze weeën gaan opwekken of inleiden. Had maandag de vk gesproken en die zei dat ik met de diabeet arts moet kijken of er een optie is, omdat de baby toch een buikje heeft gekregen. 

Hoop dat we snel de kleine kunnen omarmen. 
Iemand hier een idee over weeën opwekken? Heb gehoord dat seks helpt, maar helaas is mn man te moe deze dagen (door te veel werk). Zijn er andere manieren? 

Er zijn bepaalde druk punten die je kunt 'activeren' moet je even op internet kijken. 
Ik doe dat al dagen maar werkt tot nu toe niet.. zelfde met seks werkt voor mij ook niet al doen we het dagelijks dan nog niet.
Verder zou pittig eten moeten werken maar ook dat helpt helaas niet bij mij..

Heel herkenbaar, ben morgen 32 weken en mijn lichaam doet echt vaak veel pijn. En dit aan geven bij de mensen om me heen vind ik soms ook lastig. Daarnaast lopen privé dingen ook niet allemaal even lekker, dus ben ik maar even weer een paar dagen bij een vriendin om er maar even uit te zijn. Maar het is wel echt zwaar om met zoveel dingen in je hoofd te zitten, en daarnaast de zwangerschap goed vol te houden. Het was bij mij ook niet gepland, ben wel al lang samen met mijn partner dus dat scheelt dan wel weer. Maar het idee dat je straks moeder bent, en die verantwoording hebt voor je kleine kan heel beangstigend ook zijn soms..  anyway je bent niet alleen hierin ?

Terug
Bovenaan